DIUMENGE, 26/05/2024 | 08:37 h
  • Dilluns 15 d'abril, a les 8.30 h, s'ha celebrat a la Sala de Plens de l'Ajuntament d'Abrera, el sorteig per escollir els membres de les meses electorals amb motiu de les Eleccions al Parlament de Catalunya del diumenge 12 de maig

+ 4

• Eleccions Generals 23 juliol 2023 - Col·legi electoral Escola Francesc Platón i Sartí (3)
  • ELECCIONS PARLAMENT 2024 - VOT PER CORREU
  • Eleccions Generals 23 juliol 2023 (2)

Fins al dijous 2 de maig les persones que ho desitgin poden sol·licitar el vot per correu. Preneu nota!

15/4/2024

Aquest dilluns 15 d'abril, a les 8.30 h, s'ha celebrat a la Sala de Plens de l'Ajuntament d'Abrera (pl. de la Constitució, 1), el sorteig per escollir els membres de les meses electorals amb motiu de les Eleccions al Parlament de Catalunya, convocades pel diumenge 12 de maig de 2024. El sorteig s'ha fet en una Junta Govern Local extraordinària, que ha estat pública i oberta a tota la ciutadania, per tractar-se d'una competència delegada del ple municipal. Els veïns i veïnes escollits mitjançant el sorteig rebran les notificacions pertinents a partir d'aquest dimarts 16 d'abril.

D'altra banda, fins al dijous 2 de maig les persones que desitgin votar per correu han d'enviar la seva sol·licitud de vot. Preneu nota de com fer-ho!

A la jornada electoral, que se celebrarà el proper diumenge 12 de maig, les votacions es podran fer, com ve sent habitual als darrers comicis celebrats a Abrera, en un total de 16 meses electorals repartides en 6 col·legis. Per cadascuna d'elles s'escollirà un/a president/a i dos vocals, i dos suplents per a cadascun/a d'ells/elles. A Abrera hi ha un total de  9.884 persones electores.

Les 16 meses electorals es repartiran de la següent manera entre els diferents col·legis electorals:

• 6 meses a l’IES Voltrera
  • 5 meses a l'Escola Francesc Platón i Sartí,
  • 2 meses al Casal Social de Can Vilalba
  • 1 mesa al Casal Social del Rebato
  • 1 mesa al Casal Social de Santa Maria de Vilalba
  • 1 mesa al mòdul electoral del carrer Aneto de Ca n’Amat

Eleccions Generals 23 juliol 2023 - Urnes al col·legi electoral de l'Escola Francesc Platón i Sartí.jpeg

Fins al dijous 2 de maig les persones que ho desitgin poden sol·licitar el vot per correu. Preneu nota!

Fins al dijous 2 de maig les persones que desitgin votar per correu han d'enviar la sol·licitud de vot a l'Oficina del Cens Electoral. Aquest tràmit es pot fer a través dels següents canals:

• Per via telemàtica, amb certificat electrònic reconegut, a través del web Correos.es
  • Presencialment, entregant personalment l'elector o electora l'imprès a qualsevol oficina de Correus. S’ha d’acreditar la identitat mitjançant:
    • El document nacional d’identitat (DNI)
    • El passaport (amb fotografia i signatura del titular)
    • El carnet de conduir (amb fotografia i la signatura de la persona titular)

Consulteu tota la informació referent al vot per correu des de l'Estat Espanyol fent clic aquí.

Consulteu tota la informació referent al vot des de l'estranger fent clic aquí.

Fins el 15 d'abril es pot sol·licitar el vot accessible per a persones amb discapacitat visual. Consulteu tota la informació fent clic aquí.

ELECCIONS PARLAMENT 2024 - VOT PER CORREU.jpg

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma