94 conductors identificats i 4 sancionats a la carretera del Suro (BV-1202)
6/8/2020
El mes de juliol passat, els alcaldes d’Abrera, Jesús Naharro, i d'Ullastrell, Jaume Puig, van signar conjuntament una carta demanant als Mossos d’esquadra que s’incrementés la vigilància en aquest tram de carretera a causa de l’augment constant de curses il·legals de vehicles en diverses franges horàries.
La primera avaluació de la feina conjunta entre les diferents administracions i policies és de 94 conductors identificats i 4 conductors sancionats per conducta temerària.
Ambdós ajuntaments valorem molt positivament les accions que s’estan portant a terme. L'alcalde d’Ullastrell, Jaume Puig, vol agrair públicament la tasca que està realitzant l’Ajuntament d’Abrera i la seva policia local i tanmateix insisteix a demanar als Mossos d’Esquadra que no abaixin la guàrdia i segueixin aplicant mesures coercitives a tots aquells que incompleixin les normatives de trànsit.
L'alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, també ha agraït a la Policia Local i als Mossos d'Esquadra la bona feina que s'està fent per restablir la normalitat en el trànsit de la carretera BV-1202. També ha destacat la bona sintonia, comunicació i treball conjunt de les alcaldies d'Ullastrell i Abrera per la seguretat de les veïnes i veïns dels municipis.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
- Web abrera.cat
- Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
- Youtube Ajuntament d'Abrera
- Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
- Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.
