DIJOUS, 28/03/2024 | 15:01 h
  • Vacuna anti Covid-19
  • Continuem amb la campanya de vacunació contra la Covid-19 a les persones de més de 80 anys
  • Comença la campanya de vacunació contra la Covid-19 a la residència Canigó del nostre municipi

• La salut és cosa de tothom! Mascaretes, distància i mans netes

El CAP d'Abrera durà a terme avui dijous 17 de febrer una campanya puntual de vacunació contra la Covid-19 amb cita prèvia i sense cita

La vacunació es farà, de manera puntual, a l'ambulatori abrerenc de les 9 h a les 13 h

17/2/2022

Al Centre d'Atenció Primària d'Abrera (C. Manresa, 9) es durà a terme una campanya puntual de vacunació contra la Covid-19 amb cita prèvia i sense cita, avui dijous 17 febrer, en horari de 9 a 13 h. Aquesta campanya s’adreça a primeres i segones dosis per a majors de 12 anys, i dosi de reforç per a majors de 18 anys.

Per a més informació sobre la campanya de vacunació contra la Covid-19 al nostre municipi també podeu trucar l’ambulatori abrerenc al T. 93 770 25 61. El centre de vacunació massiu més proper és el Centre Cultural de Martorell, i es recomana demanar cita prèvia al web vacunacovid.cat.

El centre de vacunació massiu més proper al nostre municipi és el que s'ha habilitat al Centre Cultural de Martorell (pl. de les Cultures s/n), i les vacunes s’administren a la segona planta d'aquest equipament en horari de 9.00 h a 13.30 h i de 15.00 h a 19.30 h. Al Centre Cultural de Martorell s'administren vacunes a infants de 5 a 11 anys i a majors de 12 anys. Salut demana, que les persones que s’hagin de vacunar demanin cita a través de la web vacunacovid.cat, perquè això facilita l’operativa dels punts de vacunació i evita que s’hi puguin fer cues.

A banda del Centre Cultural de Martorell, a la Regió Sanitària Metropolitana Sud a la qual pertany el nostre municipi, han tornat a obrir com a centre de vacunació massiu el Parc Esportiu Llobregat de Cornellà, el Casal Gent Gran l’Ermita de l’Hospitalet, el CAP Can Bou de Castelldefels i Centre Cívic Sant Joan de Vilanova i la Geltrú.

• Podeu consultar tots els centres de vacunació massius habilitats a tot Catalunya fent clic aquí.

La salut és cosa de tothom!

Des de l'Ajuntament d'Abrera recordem la importància de les mesures d'autoprotecció per evitar la transmissió de la Covid-19: ús de la mascareta, rentat de mans amb aigua i sabó o gel hidroalcohòlic, distància de seguretat i ventilació d'espais. La salut és cosa de tothom!

La salut és cosa de tothom! Mascaretes, distància i mans netes

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ