DIMECRES, 22/05/2024 | 04:11 h
  • Cooperació

Des d'aquest dimarts 11 d'octubre es poden sol·licitar els ajuts als projectes de cooperació al desenvolupament 2022

Convocatòria oberta fins al dijous 20 d'octubre, inclòs

11/10/2022

Un any més, des de l’Ajuntament d’Abrera obrim la convocatòria dels ajuts que concedim a les entitats privades sense afany de lucre (ONG’s), que treballen pel desenvolupament econòmic i el benestar de la població en els països en vies de desenvolupament. A Abrera treballem pel desenvolupament i la cooperació!

Les bases reguladores de la convocatòria van ser aprovades pel Ple Municipal del nostre Ajuntament. El termini de presentació de sol·licituds és de 10 dies naturals, des d'aquest dimarts 11 d'octubre fins al dijous 20 d'octubre, inclòs.

El termini de presentació de sol·licituds s'inicia aquest dimarts 11 d'octubre i finalitzarà el dijous 20 d'octubre, inclòs.

Podran sol·licitar aquestes subvencions les entitats privades sense afany de lucre que tinguin per finalitat la cooperació i la sensibilització al desenvolupament i que ho facin constar en els seus estatuts. Les entitats hauran de complir els següents requisits:

• Estar legalment constituïdes.
  • Tenir seu o delegació en l’àmbit territorial de Catalunya i estar inscrites al Registre d’Entitats d’Abrera o al de la Generalitat de Catalunya.
  • Disposar de l’estructura i capacitat suficient per a garantir el compliment dels objectius previstos.
  • Trobar-se al corrent de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
  • No incórrer en cap causa de prohibició per obtenir la subvenció, d’acord amb l’establert als apartats 2 i 3 de l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (en endavant LGS).
  • Haver justificat els ajuts econòmics rebuts amb anterioritat de l’Ajuntament d’Abrera, quan sigui procedent.

Tramitació de la sol·licitud

• De manera telemàtica a través de la seu electrònicaclicant aquí (opció recomanada). Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ