DILLUNS, 26/06/2017 | 19:24 h

Sanitat > PROMOCIÓ DE LA SALUT I CONSELLS

• Consells sanitat

Prevenir és la millor recepta

Des de la regidoria de Sanitatpromovem consells i xerrades informatives adreçades a prevenir, evitar o minimitzar l'impacte de diferents afeccions i malalties. Com reconeixen els propis professionals, la prevenció és la millor recepta.

Últims consells

• Com prevenir els cops de calor

Amb l'estiu arriben les temperatures altes i la calor. A mesura que la temperatura de l'aire puja, el cos es manté fresc amb l'evaporació de la suor, però si fa molta calor i hi ha humitat aquest procés d'evaporació s'alenteix i la temperatura corporal pot elevar-se fins a nivells perillosos.
    Aquí et deixem una sèrie de consells per evitar els cops de calor aquest estiu.

Regidor

Francesc Xavier Serret i Marsiñach