DILLUNS, 12/04/2021 | 02:10 h

Gent Gran > GENT GRAN, GENT ACTIVA, GENT D'ABRERA! A RÀDIO ABRERA

• ESPAI GENT GRAN RÀDIO ABRERA

Espai "Gent Gran, Gent Activa, Gent d'Abrera!" a Ràdio Abrera

Des del Departament de Gent Gran i el Casal de la Gent Gran d'Abrera encetem una col·laboració mensual amb Ràdio Abrera amb el programa "Gent Gran, Gent Activa, Gent d'Abrera!" . Un espai al que cada primer diumenge del mes, a partir de les 12 del migdia, parlarem dels serveis i activitats adreçats al col·lectiu de gent gran, i al que donarem veu a la gent gran d'Abrera.

Els podcast de tots els programes els trobareu enllaçats en aquesta pàgina web i a la programació "A la carta" de Ràdio Abrera a la que podeu accedir fent clic aquí.

Torna a escoltar els programes de Ràdio Abrera!

• Escolta el "Gent Gran, Gent Activa, Gent d'Abrera!" del 04/04/21 fent clic aquí

En aquest primer programa hem parlat del Servei d'Infermeria del Casal de la Gent Gran d'Abrera, de les classes de batuka i ball en línia que recentment s'han représ amb totes les mesures de seguretat davant la Covid-19 i, en col·laboració amb el CAP d'Abrera, oferim consells de salut sobre com col·locar-se bé les mascaretes. A més, podreu escoltar les opinions dels veïns i les veïnes d'Abrera que utilitzen i participen d'aquests serveis, i que també ens expliquen com van viure ells i elles els mesos de confinament.

A Ràdio Abrera comptem a la gent gran i activa d'Abrera!

• Escolta la falca de Ràdio Abrera del programa "Gent Gran, Gent Activa, Gent d'Abrera!"

SERVEIS > Gent Gran > Gent gran, Gent Activa, Gent d'Abrera! a Ràdio Abrera