DIJOUS, 25/04/2024 | 22:02 h

Gent Gran > SERVEIS - GENT GRAN - GENT ACTIVA - RÀDIO ABRERA

• ESPAI GENT GRAN RÀDIO ABRERA

Espai "Gent Gran, Gent Activa, Gent d'Abrera!" a Ràdio Abrera

Des del Departament de Gent Gran i el Casal de la Gent Gran d'Abrera encetem una col·laboració mensual amb Ràdio Abrera amb el programa "Gent Gran, Gent Activa, Gent d'Abrera!" . Un espai al que cada primer diumenge del mes, a partir de les 12 del migdia, parlarem dels serveis i activitats adreçats al col·lectiu de gent gran, i al que donarem veu a la gent gran d'Abrera.

Els podcast de tots els programes els trobareu enllaçats en aquesta pàgina web i a la programació "A la carta" de Ràdio Abrera a la que podeu accedir fent clic aquí.

Torna a escoltar els programes de Ràdio Abrera!

• Escolta el "Gent Gran, Gent Activa, Gent d'Abrera!" del 04/04/21 fent clic aquí

En aquest primer programa hem parlat del Servei d'Infermeria del Casal de la Gent Gran d'Abrera, de les classes de batuka i ball en línia que recentment s'han représ amb totes les mesures de seguretat davant la Covid-19 i, en col·laboració amb el CAP d'Abrera, oferim consells de salut sobre com col·locar-se bé les mascaretes. A més, podreu escoltar les opinions dels veïns i les veïnes d'Abrera que utilitzen i participen d'aquests serveis, i que també ens expliquen com van viure ells i elles els mesos de confinament.

• Escolta el "Gent Gran, Gent Activa, Gent d'Abrera" del 02/05/21 fent clic aquí

En aquest segon programa hem parlat dels serveis de Podologia i Perruqueria del Casal de la Gent Gran d'Abrera, de com està vivint el procés de vacunació contra la Covid-19 la gent gran d'Abrera, hem parlat de la caminada amb motiu del Dia de l'Activitat Física que va tenir lloc el passat mes d'abril, i també de l'aportació de l'Aula d'Adults d'Abrera a la celebració del Sant Jordi 2021

• Escolta el "Gent Gran, Gent Activa, Gent d'Abrera del 06/06/21 fent clic aquí

Al tercer programa hem parlat dels Serveis d'Atenció Domiciliària (SAD) i de Teleassistència del Servei d'Acció Social de l'Ajuntament d'Abrera, de les classes de gimnàstica suau que s'han représ de manera presencial als barris de Santa Maria de Vilalba i Can Vilalba, també hem conegut com està vivint la gent gran d'Abrera la campanya de vacunació de la Covid 19 i ens hem fet ressó del dictamen del Consell Consultiu de la Gent Gran del Baix Llobregat "La vida de les persones grans importa" que ha estat aprovat pel ple municipal de l'Ajuntament d'Abrera.

• Escolta el "Gent Gran, Gent Activa, Gent d'Abrera del 04/07/21 fent clic aquí

El quart programa l'hem dedicat a la commemoració, el passat 15 de juny del 2021, del Dia Mundial de la presa de consciència de l'abús i el maltractament a la vellesa al nostre Casal de la Gent Gran, i del taller de memòria que s'ha dut a terme al Casal de la Gent Gran i als barris.

• Escolta el "Gent Gran, Gent Activa, Gent d'Abrera del 03/10/21 fent clic aqui

El cinquè programa ha estat dedicat íntegrament a la Setmana de la Gent Gran d'Abrera de 2021, amb una entrevista al regidor de Gent. Gran a l'Ajuntament d'Abrera Francisco Sánchez, el repàs de les activitats programades i la lectura del manifest del Baix Llobregat amb motiu de l'1 d'octubra, Dia Internacional de les persones grans

• Escolta el "Gent Gran, Gent Activa, Gent d'Abrera del 07/11/21 fent clic aquí

Al sisè programa hem conegut les valoracions de Setmana de la Gent Gran d'Abrera que se es va celebrar del dilluns 4 al diumenge 10 d'octubre, també parlem de la campanya de vacunació contra la grip i la tercera dosi de la Covid-19, hem parlat amb dos abrerencs, el Tomàs Ortiz que amb 63 anys ha completat el Camí de Sant Jaume i el Josep Salas, el Bon Boletaire, que ens parla dels bolets que podem trobar a Abrera, i hem recuperat l'Espai Salut del mes d'octubre dedicat a alimentació i gent gran.

A Ràdio Abrera comptem a la gent gran i activa d'Abrera!

SERVEIS > Gent Gran > Gent gran, Gent Activa, Gent d'Abrera! a Ràdio Abrera