DIMECRES, 18/10/2017 | 02:13 h

COMUNICACIÓ

• Regidoria Comunicació

Facilitar l'accés a la informació

La regidoria de Comunicació té un objectiu molt definit: difondre la feina que es fa des de l´Ajuntament d'Abrera. I el compromís es doble: fer-ho de la forma que sigui més accessible pels veïns i veïnes del municipi, utilitzant diferents canals i suports, i fer-ho de la manera més transparent i seguint els principis de la democràcia, l'equitat i el municipalisme..

Què fem

• Comuniquem l'acció de govern a través dels diferents canals de comunicació municipals: web corporativa, newsletter, butlletí municipal i Ràdio Abrera i Agenda    Cultural

• Informem dels actes i esdeveniments que tenen lloc a Abrera a través de l'Agenda Municipal.

• Editem el programa de festa major.
  • Redactem notes de premsa i facilitem accés a la informació als periodistes.

Informació i serveis:
Per posar-vos en contacte amb el servei de premsa ho podeu fer al 93 770 03 25.

Regidora de Comunicació

Montserrat Navarro Caraballo