DIMARTS, 19/03/2024 | 06:20 h

Comunicació > RÀDIO ABRERA

• nous estudis Ràdio Abrera Sala Fernando Espallargas

La informació més propera i tota la música que t'agrada

Tota la programació es pot seguir en directe a través del 107.9 de la FM, a www.radioabrera.cat i a través de l’aplicació per a mòbils i tauletes de Ràdio Abrera. I també es poden sentir i descarregar tots els programes emesos a la secció “A la carta” de la web i la app.

La informació, peça clau

De dilluns a divendres, l’Óscar Navarro i l’Anabel Gómez porten tota l’actualitat local i del Baix Llobregat Nord a través dels butlletins “Abrera Informació” cada hora, des de les vuit del matí i fins a les vuit del vespre tot just després dels butlletins de Catalunya Informació que oferim gràcies a la col·laboració amb la Xarxa Audiovisual Local fins les deu de la nit. I a les dues, “L’Entrevista del Dia”, per tractar els temes més destacats a fons, i amb espais mensuals dedicats al Servei Municipal de Mediació, l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, la Biblioteca Josep Roca i Bros, el Cabalbaix amb els “Contes pel bon rotllo” o el Servei d’Emprenedoria de l’Ajuntament d’Abrera entre d’altres.

Els caps de setmana i festius cada hora oferim els butlletins de Catalunya Informació seguits de “L’Agenda”, des de les vuit del matí fins les deu de la nit en el cas de la informació, i fins les vuit del vespre en el cas de “L’Agenda”. I a les dues del migdia podreu seguir un programa especial dels Serveis Informatius de Ràdio Abrera amb el “Resum de la Setmana”, amb les notícies més destacades succeïdes de dilluns a divendres en forma de titulars.

La programació informativa es completa amb la retransmissió en directe dels plens municipals de l’Ajuntament d’Abrera, l’emissió de l’informatiu comarcal “A 5 Bandes” els divendres a dos quarts de nou del vespre, i l’emissió de programes especials com ara el seguiment de jornades electorals o l’espai “El Meu Ajuntament”.

Qualitat i varietat als programes de Ràdio Abrera

El 28 d’agost han iniciat temporada els principals programes de la graella de Ràdio Abrera, que s’emeten de dilluns a divendres.

De vuit a una a “Fórmula Matí”, Jordi Quintana condueix cinc hores de programa en directe amb una gran selecció musical en castellà i català, seguiment puntual de l’actualitat i sortejos.

D’una a quatre de la tarda es pot viure un migdia diferent amb Alba Vizcaíno i “La Música i Tu”, que combina els èxits d’ara i de sempre, amb espais d’oci i cultura, i la interacció amb els oients que poden fer les seves dedicatòries i peticions musicals.

De quatre a set de la tarda un històric, “El Top” amb Jordi Bosquet, amb el repàs dels èxits que més sonen en el panorama del pop i el dance, nacional i internacional.

I a partir de les set de la tarda i les nits del cap de setmana, la graella s’omple amb un gran ventall de programes de diferents estils musicals de la mà dels col·laboradors de l’emissora passant per la música en català, el rock en estil pur, el heavy, ritmes llatins, música dels 80’s, jazz, dance, house i música electrònica entre d’altres. Tota la programació es pot consultar al web www.radioabrera.cat.

Podeu sintonitzar Ràdio Abrera les 24 hores del dia al 107.9 FM, a Internet a www.radioabrera.cat i a través de les aplicacions mòbils.

Banner app Radio Abrera

SERVEIS > Comunicació > Ràdio Abrera