DILLUNS, 27/03/2017 | 00:46 h

Comunicació > RÀDIO ABRERA

• Ràdio Abrera - Estudi

La informació més propera i tota la música que t'agrada

Ràdio Abrera marca la diferència gràcies a una programació dinàmica que combina l'actualitat i la informació més propera amb les últimes novetats discogràfiques i la música de tots els temps. Ràdio Abrera aposta per la informació de proximitat i la fórmula musical, per tal d’oferir varietat i qualitat a l’oient. Una fórmula que ens situa líders en audiència a la nostra àrea.

Serveis Informatius

De dilluns a divendres, els Serveis Informatius de Ràdio Abrera, amb Anabel Gómez, ofereixen  butlletins especials a les 8h i 19h amb el més destacat de la jornada a Abrera i el Baix Nord. També butlletins després dels Serveis Informatius de la Xarxa de Comunicació Local cada hora, des de les 9h fins a les 18h. A les 14h, l’Entrevista del Dia”, amb els temes més destacats, a fons. I en connexió en cadena amb la Xarxa, de 7h a 8h els oferim el programa “Notícies en Xarxa – Edició Matí”, i butlletins d’informació general cada hora des de les 9h fins a les 23h.

Els caps de setmana i festius, des de les 8h fins a les 22h, cada dues hores s’intercalen “L’Agenda”, amb totes les activitats lúdico-culturals que s'organitzen al Baix Llobregat Nord i els butlletins informatius de la Xarxa. A més, els divendres, a les 20h, els oferim l“A 5 Bandes”, l’informatiu comarcal editat de forma conjunta per les emissores locals d’Abrera, Esparreguera, Olesa, Martorell i Sant Esteve. Així com la retransmissió en directe dels plens municipals de l’Ajuntament d’Abrera.

Els Programes

De dilluns a divendres, de vuit a una Jordi Quintana condueix cinc hores de programa en directe a “Fórmula Matí”, amb una gran selecció musical en castellà i català, i seguiment puntual de l’actualitat.

D’una a quatre de la tarda es pot viure un migdia diferent amb Alba Vizcaíno i “La Música i Tu”, que combina els èxits d’ara i de sempre en l’àmbit nacional i internacional, amb espais d’oci i cultura, el sorteig setmanal d’entrades de cinema, i la interacció amb els oients que poden fer les seves peticions musicals i dedicatòries.

De quatre a set de la tarda un històric de Ràdio Abrera, “El Top” amb Jordi Bosquet que fa el repàs dels èxits que més sonen en el panorama del pop i el dance, nacional i internacional.

I a partir de les set de la tarda i les nits del cap de setmana, la graella s’omple amb un gran ventall de programes de diferents estils musicals de la mà dels col·laboradors de l’emissora passant per la música en català, el rock en estil pur, el heavy, ritmes llatins, música dels 80’s, jazz, dance, house i música electrònica entre d’altres. Tota la programació es pot consultar al web www.radioabrera.cat.

Podeu sintonitzar Ràdio Abrera les 24 hores del dia al 107.9 FM, a Internet a www.radioabrera.cat i a través de les aplicacions mòbils.

Ràdio Abrera. Logo oficial

SERVEIS > Comunicació > Ràdio Abrera