DIMARTS, 19/03/2024 | 05:35 h

Pressupostos Participatius > Pressupostos participatius 2018 > GRUP MOTOR DELS PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS D’ABRERA

• Abrera Participa

Què són els pressupostos participatius?

És un procés participatiu mitjançant el qual els veïns i les veïnes d’Abrera proposarem, debatrem i decidirem el destí de 150.000,00 € de la partida d’inversions (obres, mobiliari urbà, enllumenat públic, senyalització viària, clavegueram, vehicles, web, aplicacions informàtiques, equipaments d’edificis, etc.) dels pressupostos municipals 2018.

Tots els ciutadans/nes d’Abrera hi podrem presentar projectes, aquells que reuneixin els requisits establerts passaran a la fase de votació i entre tots triarem i decidirem els projectes que es duran a terme.

Què és el grup motor?

És un equip de treball de persones, plural i obert, integrat per veïns i veïnes d’Abrera que ens inscriurem de forma voluntària (tant a títol individual com en representació de les nostres associacions) i representants de tots els grups polítics municipals.

El grup s’encarregarà de fomentar la participació ciutadana, garantirà i dinamitzarà el procés dels pressupostos participatius i s’encarregarà de fer-ne el seguiment, revisar tot el procés i vetllar per la transparència i el bon funcionament. Tindrà un caràcter informatiu i consultiu, i convertirà les sessions en espais de deliberació i participació.

Qui l’integra?

El grup motor estarà format per ciutadans/ciutadanes a títol individual, membres designats per les associacions, el secretari municipal, l’alcalde i representants de tots els grups polítics amb representació municipal.

El nombre de representants de la ciutadania serà el següent:

• 4 ciutadans/nes en representació de les associacions i entitats
  • 3 ciutadans/nes a títol individual

Com pots formar-ne part?

Sí tens més de 16 anys i estàs empadronat/da a Abrera, presenta el “formulari d’inscripció al grup motor dels pressupostos participatius d’Abrera”, del dia 23 de juliol al 3 d’agost, al registre d’entrades de l’Ajuntament o a la seu electrònica del web municipal, facilitant les teves dades i contacte i manifestant la teva voluntat expressa de formar-ne part.

Si et presentes en nom d’una associació (inscrita al Registre d’Entitats Municipals), has d’aportar un certificat emès pel president en el qual s’acrediti la representació.

En cas que es presentin més candidatures que el nombre de places necessàries, s’assignaran mitjançant sorteig públic.

Formulari d’inscripció al grup motor dels pressupostos participatius d’Abrera (feu clic aquí per descarregar el pdf del formulari)

O podeu fer el tràmit via on-line a la seu electrònica (feu clic aquí per accedir al tràmit on-line).

Decret d'Alcaldia de creació del Grup Motor (feu clic aquí per descarregar el pdf del dercret d'Alcaldia)

T’HI ESPEREM!

Abrera [participa] > Pressupostos Participatius > Pressupostos participatius 2018 > Grup motor dels pressupostos participatius d'Abrera 2018