DILLUNS, 01/03/2021 | 22:06 h

Seguretat Ciutadana i Protecció Civil > Protecció Civil > AGRUPACIÓ DE VOLUNTARIS DE PROTECCIÓ CIVIL D'ABRERA

• Voluntaris de Protecció Civil

Una entitat compromesa amb el municipi

Els voluntaris de protecció civil realitzen una gran labor de recolzament en prevenció i detecció d'incendis així com en l'extinció, sempre en coordinació amb els membres de l'Agrupació de Defensa Forestal (ADF) i Bombers.

Què fan

• Vigilen per la seguretat ciutadana en tots aquells actes que organitzen des de l'Ajuntament o les entitats socials del Municipi que requereixen d'una especial vigilància perquè en el seu transcurs es desenvolupi amb la major seguretat en coordinació amb la Policia Municipal.
  • Col·laboració amb d'altres municipis donant suport en tasques de vigilància i logística.

Tarragona, 2
voluntaris.proteccio.civil@ajuntamentabrera.org