DIMARTS, 19/03/2024 | 03:28 h

Alcaldia > FIL DIRECTE AMB L'ALCALDE

Per posar-vos directament en contacte amb l'alcalde d'Abrera, ompliu el formulari següent:

•  He llegit i accepto la política de protecció de dades
  • * Camps obligatoris

Si no heu pogut fer servir aquest servei truqueu en horari d'oficina al 93 770 03 25.

AVÍS LEGAL

L'enviament des les dades introduïdes en aquest formulari per part de l'usuari, implicarà l'acceptació expressa i sense reserves de la política de protecció de dades personals que figura al peu d'aquesta pàgina. L'Ajuntament utilitzarà aquestes dades exclusivament per a la prestació del servei o gestió sol·licitada. En cap cas es cedirà o comunicarà a tercers les dades recollides sense consentiment de l'usuari, excepte quan siguin necessàries per a la prestació del servei sol·licitat o siguin requerides per les autoritats públiques competents, de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada moment.

AJUNTAMENT > Alcaldia > Fil Directe amb l'Alcalde