DIMARTS, 19/03/2024 | 10:58 h

Pressupostos Participatius > ABRERA PARTICIPA :: GRUP MOTOR 2019-2022

Què són els pressupostos participatius?

És un procés participatiu mitjançant el qual les veïnes i els veïns d’Abrera proposarem, debatrem i decidirem el destí de 200.000,00 € de la partida d’inversions (obres, mobiliari urbà, enllumenat públic, senyalització viària, clavegueram, vehicles, web, aplicacions informàtiques, equipaments d’edificis, etc.) dels pressupostos municipals 2019.

Tots els ciutadans/nes d’Abrera hi podrem presentar projectes, aquells que reuneixin els requisits establerts passaran a la fase de votació i entre totes i tots triarem i decidirem els projectes que es duran a terme.

Què és el grup motor?

És un equip de treball de persones, plural i obert, integrat per veïnes i veïns d’Abrera que ens inscriurem de forma voluntària (tant a títol individual com en representació de les nostres associacions) i representants de tots els grups polítics municipals.

El grup s’encarregarà de fomentar la participació ciutadana, garantirà i dinamitzarà els processos dels pressupostos participatius del període 2019 - 2022 i s’encarregarà de fer-ne el seguiment, revisar tot el procés i vetllar per la transparència i el bon funcionament. Tindrà un caràcter informatiu i consultiu, i convertirà les sessions en espais de deliberació i participació.

Qui l’integra?

El grup motor estarà format per ciutadanes/ciutadans a títol individual, membres designats per les associacions, el secretari municipal, l’alcalde i representants de tots els grups polítics amb representació municipal.

El nombre de representants de la ciutadania serà el següent:

• ciutadanes/ns a títol individual
  • ciutadanes/ns en representació de les associacions i entitats

Com pots formar-ne part?

Sí tens més de 16 anys i estàs empadronada/t a Abrera, presenta el “formulari d’inscripció al grup motor dels pressupostos participatius d’Abrera”, del dilluns 19 d’agost al diumenge 8 de setembre, al registre d’entrades de l’Ajuntament o a la seu electrònica del web municipal, facilitant les teves dades i contacte i manifestant la teva voluntat expressa de formar-ne part.

Si et presentes en nom d’una associació (inscrita al Registre d’Entitats Municipals), has d’aportar un certificat emès pel president en el qual s’acrediti la representació.

En cas que es presentin més candidatures que el nombre de places necessàries, s’assignaran mitjançant sorteig públic.

INSCRIU-T’HI!

Logo Diputació de Barcelona

Abrera [participa] > Pressupostos Participatius > Grup motor dels pressupostos participatius d'Abrera 2019-2022