DIMARTS, 19/03/2024 | 04:50 h

Joventut > SERVEIS - JOVENTUT - DESPLEGAMENT PLA DE JOVENTUT

• Joventut - Centre Polivalent - 1

Tres eixos a compartir

El Pla de Joventut busca ser l'eix vertebrador de les polítiques d'aquesta regidoria, on des del primer moment es busca obtenir el major grau de consens i participació amb els propis joves. Perque el treball en equip sempre dona millors resultats.

Les tres línies

• ABRERA JOVE
    Aquest primer eix que presentem treballa tant l’equipament juvenil (Casal de Joves), com els canals de comunicació de la regidoria de Joventut. L’objectiu principal d’aquest eix és que tant La regidoria de Joventut com els serveis que impulsa esdevinguin referents entre els i les joves d’Abrera. Però no només entre aquests, també entre la resta de serveis i professionals.
  • VOLEM AMB TU!
    L’objectiu general d’aquest segon eix del Pla local de Joventut és generar i facilitar l’accés als recursos que facilitin les seves transicions, molt especialment en relació a la formació i l’ocupació, vetllant per garantir les oportunitats d’igualtat de forma que es redueixin les desigualtats socials en els diferents processos de transició.
  • PARTICIPA-ACCIÓ
    L’objectiu general d’aquest tercer eix del Pla local de Joventut és fomentar la implicació dels i les joves en el seu entorn. Hem recollit en la diagnosi que partim d’una situació que es caracteritza per un dèbil dinamisme associatiu al municipi. Per tant és important cercar una estratègia que aconsegueixi encaixar les expectatives de participació amb les dinàmiques dels i les joves; s’han de potenciar espais i processos menys institucionalitzats i flexibles, afavorint la participació dels diferents col·lectius de joves.

Clica aquí per veure el PLA DE JOVENTUT 2016-2019

SERVEIS > Joventut > Desplegament del Pla Local de Joventut