DILLUNS, 12/04/2021 | 02:08 h

Igualtat, Feminismes i LGTBIQ+ > ESPAI IGUALTAT A RÀDIO ABRERA

Espai Igualtat a Ràdio Abrera

Des del Servei Igualtat, Feminismes i LGTBIQ+ encetem una col·laboració mensual amb Ràdio Abrera amb "L'Espai Igualtat". Un espai al que cada darrer diumenge del mes, a partir de les 12 del migdia parlarem de dones, feminismes, igualtat, equitat i del col·lectiu LGTBI amb la Secció Violeta i la Secció LGTBIQ+.

En aquest espai ens farem ressó de campanyes i activitats de prevenció i sensibilització envers les violències masclistes i per la promoció de la igualtat d’oportunitats per a dones i homes, vetllant per la no discriminació per raó de sexe, orientació afectiva-sexual, o d’identitat i expressió de gènere. I donarem veu als i les protagonistes dels serveis, iniciatives i activitats que es puguin impulsar a Abrera en aquests àmbit.

I els podcast de tots els programes els trobareu enllaçats en aquesta pàgina web i a la programació "A la carta" de Ràdio Abrera a la que podeu accedir fent clic aquí.

Torna a escoltar L'Espai Igualtat de Ràdio Abrera!

Coincidint amb la commemoració el passat 8 de març del Dia Internacional de les Dones, al programa de L'Espai Igualtat del 28/03/21 en primer lloc recuperem l'àudio del vídeo institucional que hem elaborat enguany per commemorar aquesta data, parlarem de diverses iniciatives organitzades durant tot el mes, i seguidament entrevistem les referents dels Serveis d'Informació i Atenció a les Dones (SIAD) i els Serveis d'Intervenció Especialitzada (SIE) del Baix Llobregat

SERVEIS > Igualtat, Feminismes i LGTBIQ+ > Espai Igualtat a Ràdio Abrera