DIMECRES, 18/10/2017 | 02:14 h

• Primera edició Espai Nap-Buf curs 2016-2017

Inscripcions obertes per l’Espai Nap-Buf!

17/10/2017

Tens un nadó? Participa al servei educatiu municipal per a famílies amb nadons durant el seu primer any de vida! L’Espai Nap-Buf té com a principal objectiu oferir a les famílies orientació i suport en la criança i educació dels seus fills.

• Visita teatralitzada

Donem a conèixer el patrimoni del nostre municipi

16/10/2017

Abrera ha participat en les Jornades Europees de Patrimoni impulsades pel Consell d'Europa i la Comissió Europea, en la que participen 50 estats europeus signataris de la Convenció Cultural Europea, amb l’organització per part de la Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni de dues activitats.

• Prova de sirenes

El dimecres, 25 d’octubre, prova de sirenes per risc químic

16/10/2017

Els veïns i veïnes d’Abrera sentirem les sirenes d’alerta per risc químic el dimecres 25 d’octubre de 2017. Serà la segona prova de sirenes que el Departament de Protecció Civil de la Generalitat fa aquest any i sonaran 82 sirenes instal•lades a 36 municipis de Catalunya.

• Temporada de bolets: si no n'esteu segurs, no els agafeu ni us els mengeu!

Temporada de bolets: si no n’esteu segurs, no els agafeu ni us els mengeu!

16/10/2017

Amb l'arribada de la tardor, una gran part de la població surt a collir bolets als boscos. Els bolets són ingredients imprescindibles en la preparació de molts plats de la nostra gastronomia, però la flora micològica de Catalunya inclou també espècies tòxiques, algunes de molt perilloses. Des de la Regidoria de Salut de l’Ajuntament d’Abrera us aconsellem tenir molta precaució.

• Reunió per la Cavalcada de Reis

Vols participar en la preparació de la Cavalcada de Reis 2018?

16/10/2017

La Regidoria de Cultura, la Comissió de Reis i la Comissió de Patges us esperem a la reunió que farem a la Sala de Plens de l'Ajuntament d'Abrera el proper divendres 20 d’octubre a les 20.00 hores.

Millora de l’asfaltat de la carretera BV-1201

16/10/2017

Recentment s’han realitzat obres de millora de l’asfaltat a la carretera BV-1201 concretament des del quilòmetre 5 fins al quilòmetre 2, situat a la rotonda del barri Sant Miquel del nostre municipi.

Signem amb les AMPA de l’escoles i l’institut d’Abrera els convenis per a la subvenció dels llibres de text

16/10/2017

L’alcalde, Jesús Naharro, i els representats de les AMPA de les tres escoles i l’institut del nostre municipi van signar, el dimarts 10 d’octubre, els convenis pels ajuts per la compra de llibres de text i continguts educatius digitals.

• Iniciem el cicle de conerts Musica't amb l'orquestra BCn Camerata

Iniciem el cicle de concerts Musica’t amb l’orquestra BCN Camerata

11/10/2017

L’Auditori del Centre Polivalent va acollir la inauguració del cicle de concerts Musica’t el diumenge 8 d’octubre, amb l’actuació de l’Orquestra Bcn Camerata. Amb aquest cicle de concerts gratuïts promocionem la música clàssica al nostre municipi.

Abrera acull la 8a Trobada Catalana d’Homes Igualitaris

10/10/2017

Més de trenta persones van participar a la 8a Trobada Catalana d’Homes Igualitaris, que va tenir lloc a la Casa de Cultura, el dissabte 7 d’octubre, organitzada per l’Associació Abrera contra la Violència de Gènere amb la col•laboració de les entitats Homes Igualitaris, Dones i Futur i la Regidoria de Dones i Igualtat de l’Ajuntament.

Oferta de treball de treballador/a familiar

10/10/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera iniciem un nou procés de selecció per la contractació laboral d’un treballador/a familiar. El termini de presentació d’instàncies finalitzarà el proper dilluns 23 d’octubre.

La Xarxa arrenca amb èxit de públic la nova temporada

9/10/2017

L’Associació per a la Promoció de l’Espectacle Infantil i Juvenil a Abrera, La Xarxa, va començar la nova temporada amb l’espectacle “Contes amagats” de Marcel Gros, el diumenge 8 d’octubre. Tant els infants com les famílies assistents van gaudir d’allò més amb l'humor i la imaginació d’aquest trobador.

• Ple Municipal 5 d'octubre de 2017

Manifest de PSC, CIU, ERC, Abrera en Comú i Alternativa d’Abrera al Ple Municipal

6/10/2017

La Sala de Plens va acollir aquest dijous, 5 d’octubre, una sessió ordinària del Ple Municipal. Aquest va començar amb la lectura d’un manifest dels grups municipals PSC, CIU, ERC, Abrera en Comú i Alternativa d’Abrera en relació a la violència dels cossos de seguretat de l’Estat l’1 d’octubre.