DIVENDRES, 18/08/2017 | 05:02 h

• Llaç negre

Fem cinc minuts de silenci en solidaritat amb les víctimes de l’atemptat de Barcelona

17/8/2017

Des de l’Ajuntament d´Abrera volem expressar el nostre més sentit condol als familiars i amics de les víctimes de l’atemptat d'aquesta tarda a la ciutat de Barcelona.

• Tall d'aigua

Tall del subministrament d'aigua als carrers Florida, Solell i Era

10/8/2017

Des del Servei Municipal d’Aigües d’Abrera comuniquem que hi ha un tall del subministrament d'aigua als carrers Florida, Solell i Era amb motiu d'una fuita d'aigua al carrer Florida. Els nostres serveis tècnics estan treballant per reprendre el servei al més aviat possible.

• Tall d'aigua

Tall del subministrament d'aigua al Carrer Núria de Ca n'Amat

9/8/2017

Des del Servei Municipal d’Aigües d’Abrera comuniquem que hi ha un tall del subministrament d'aigua que afecta al Carrer Núria del barri de Ca n'Amat. Els nostres serveis tècnics estan treballant per reprendre el servei al més aviat possible.

• Cartell promocional del GSAM de la Diputació de Barcelona

Al setembre, s’encetarà el Grup de Suport Emocional i Ajuda Mútua adreçat als cuidadors de persones dependents

9/8/2017

Des de la Regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament d’ Abrera, i en col•laboració amb la Diputació de Barcelona, impulsem el Grup de Suport Emocional i Ajuda Mútua (GSAM).

• Factoría de SEAT

Abrera, entre els nou semifinalistes per donar nom al nou SUV de SEAT

2/8/2017

Bones notícies! El nom del nostre municipi és una de les nou propostes seleccionades de la iniciativa #SEATbuscaNombre per donar nom al tercer SUV de la marca, que es posarà a la venda en 2018. La marca presentarà el 12 de setembre en roda de premsa al Saló de Frankfurt els noms dels finalistes i desvetllarà el nom del nou SUV abans del 15 d'octubre.

Donem la benvinguda als 24 treballadors i treballadores del primer i el segon Pla d’Ocupació Local 2017

2/8/2017

La Sala de Plens de l’Ajuntament d’Abrera ha acollit, aquest divendres 28 de juliol, l’acte de presentació de les 24 persones que formen part del primer i el segon Pla Local d’Ocupació d’aquest any.

• Curs de monitors de lleure

Els i les joves que han participat al Curs de Monitors de lleure finalitzen l'etapa teòrica al Casal de Joves d'Abrera

2/8/2017

Des de la Regidoria de Joventut vam acomiadar, el divendres 28 de juliol, els 15 joves d'Abrera i rodalies que han realitzat el curs de Monitors de lleure al Casal de Joves. Durant aquest mes de juliol han realitzat 100 hores teòriques, en les quals han rebut eines per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil.

• Reconeixement actuació Policia Local

Felicitem els nostres agents de la Policia Local per la seva brillant actuació el 2 de març

2/8/2017

L'alcalde, Jesús Naharro, i el regidor de Seguretat Ciutadana, José Luis Hita, van felicitar els nostres agents de la Policia Local que van actuar de forma brillant, el 2 de març passat, en una actuació policial al nostre municipi. L'acte de reconeixement va tenir lloc a la sala de plens de l'Ajuntament, el dijous 27 de març, amb l'assistència de familiars.

Festa Major de Ca n'Amat

2/8/2017

Ca n’Amat va celebrar, el 8 i 9 de juliol, la seva Festa Major amb diverses activitats per a totes les edats. El Casal Social de Ca n’Amat va acollir les diferents propostes que van amenitzar la festa major d’aquest barri. Des de la Regidoria de Cultura vam col·laborar amb les associació de veïns de Ca n'Amat en l'organització de la festa.

• Festa Major Les Carpes de Vilalba 2017

Festa Major de Les Carpes de Vilalba

1/8/2017

El barri de Les Carpes de Vilalba va celebrar la seva Festa Major del divendres 14 de juliol al diumenge 16 de juliol. El Casal Social i la pista (Empordà, 4) van acollir les diferents activitats, organitzades per l'Associació de Veïns de Les Carpes amb la col·laboració de la nostra Regidoria de Cultura.

Festa Major del Rebato

31/7/2017

El Carrer del Rebato del nostre municipi va celebrar la seva Festa Major del divendres 21 de julol al diumenge 23 de juliol. L'Associació de Veïns dels Porrons del Rebato va organitzar la festa amb la col·laboració de la nostra Regidoria de Cultura.

• Festa Major Can Vilalba 2017

Festa Major de Can Vilalba

31/7/2017

El Casal Social de Can Vilalba (Circunval·lació, s/n) va acollir les activitats de la Festa Major del barri de Can Vilalba del divendres 21 de juliol al diumenge 23 de juliol. Des de la Regidoria de Cultura vam col·laborar en l'organització de les festes d'aquest barri amb l'Associació de Veïns.