DIMARTS, 19/03/2024 | 07:25 h

Èxit de la xerrada ‘Qui veu el meu perfil’ al Casal de Joves

10/5/2017

Un gran nombre de joves i pares van poder rebre formació sobre la protecció de dades a les xarxes al taller “Qui veu el meu perfil”, que es va celebrar el dilluns 8 de maig al Casal de Joves d’Abrera.

L’activitat és fruit del treball transversal de les Regidories de Joventut i Salut i Consum i s’emmarca en la Xarxa Local de Consum, comptant amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Des de l’Ajuntament hem organitzat aquesta xerrada per tal de facilitar eines i consells per protegir la privacitat dels joves, fent esment concret de les xarxes socials o els serveis de missatgeria i/o intercanvi d’arxius. Ha estat una sessió molt participativa on s’ha parlat sobre les xarxes socials majoritàries: Facebook, Whatsapp i Instagram. Però també s’ha incidit en aspectes com la protecció de dades i la dificultat per eliminar continguts de les xarxes socials, una vegada ja "pujats" a les mateixes, els riscos a què s’exposen en Apps de compravenda com Wallapop o al donar massa informació en els nostres “estats” que es poden fer servir de manera malintencionada.

Si voleu saber una mica més sobre aquest tema us recomanem l’entrevista que es va emetre a Ràdio Abrera aquest dilluns passat en l’enllaç que trobareu al final d’aquesta pàgina.