DIMECRES, 15/05/2024 | 09:25 h

Tots #SOM ABRERA!

26/4/2017

#SOM ABRERA és la unió dels ciutadans i ciutadanes d’Abrera mitjançant l’etiqueta (hashtag) #SOM ABRERA a les diferents xarxes socials. Amb aquesta etiqueta, podrem compartir amb els nostres veïns i veïnes fotos i vídeos realitzats a Abrera.

La campanya #SOM ABRERA té com a objectiu promocionar el nostre municipi, els seus habitants, els diferents esdeveniments que s’hi desenvolupin i seguir consolidant el nostre sentiment abrerenc.

A més, pretén motivar la participació interactiva de tots els veïns i veïnes, amb la publicació a les xarxes socials de fotos i vídeos realitzats a la nostra població amb l’etiqueta #SOM ABRERA, facilitar-ne la cerca i patrocinar els diferents esdeveniments del nostre municipi.

En les properes activitats que realitzarem a la nostra vila, hi trobareu un estand de #SOM ABRERA on farem fotografies que ens serviran per crear un gran mosaic de fotos amb la silueta d’Abrera.