DIJOUS, 16/08/2018 | 10:00 h

Dos policies i un veí d´Abrera, felicitats pels Mossos

19/4/2010

Un veí i dos agents del cos de policia d´Abrera han rebut la felicitació del Mossos d´Esquadra en la celebració del Dia de les Esquadres, en que s´han lliurat 65 felicitacions entre mossos, policies locals i ciutadans. L´acte, celebrat a Sant Andreu de la Barca, ha comptat amb la presència dels responsables de l´Àrea Bàsica Policial de Mossos de Martorell i alcaldes dels municipis del Baix Llobregat Nord i Sant Andreu que hi pertanyen.

Els dos agents de la policia d´Abrera homenatjats són Benito Arias i Mario Herrero, per la detenció d´una banda de lladres que robava coure a una nau del municipi; i Francisco Javier Cortijo, un veí que va donar auxili en un cas de robatori a mà armada comès entre menors al municipi d´Olesa.

Els agents (d´uniforme) i el veí felicitats (esq.) amb familiars, responsables municipals i de la policia d´Abrera