DIMECRES, 14/11/2018 | 12:22 h

Gairebé 500 veïns participen a la Caminada Popular

6/10/2014

Un total de 490 veïns i veïnes d´Abrera van participar diumenge a la tradicional Caminada Popular, coincidint amb el Dia de la Gent Gran, que se celebra l´1 d´octubre.

Tot i la previsió de pluja, enguany aquesta cita va tenir més participació que mai i amb participants de totes les edats. Els participants van fer un recorregut de gairebé 3 quilòmetres pel municipi sortint del Casal d´Avis i amb arribada al gimnàs de l´escola Francesc Platón i Sartí on es va fer una demostració de tai-txi i es van repartir entrepans.

Aquesta marxa inter generacional ha clos tota una setmana d´activitats per a la promoció de la salut de les persones grans on hi ha hagut més de 130 participants als tallers de massatges, de relaxació, de reiki i tai-txi; d’altres més lúdics, com un taller de Bollywood, sessions pràctiques per aprendre a fer sabó a partir de greixos i xerrades sobre alimentació.

La Setmana de la Gent Gran que organitza l’Ajuntament d’Abrera compta amb la col·laboració del Casal d’Avis, el Centre Excursionista i Protecció Civil.

Dilluns, 6 d´octubre de 2014