DIJOUS, 18/04/2024 | 11:21 h
  • Icones_sirenes

Dimarts, prova de sirenes d´avís d´accident químic a Abrera

24/3/2014

Dimarts al matí sonaran les 84 sirenes d´avís a la població per accident químic que hi ha instal·lades a 37 municipis de Catalunya, entre ells Abrera, Olesa, Esparreguera, Martorell i Sant Andreu de la Barca al Baix Nord. Serà una prova per comprovar-ne el funcionament i per fer que tots els ciutadans en coneguin el so.

En el cas d’Abrera es provaran les dues sirenes que hi ha instal·lades al terme municipal: una d’elles al nucli urbà, i l’altra al barri de Les Carpes. La mesura de protecció que caldria dur a terme en cas d’un accident químic real és la del confinament en un edifici mentre duri l’alerta. També seria molt important que no es vagin a buscar els nens a l’escola o els avis al casal o a la residència, ja que els responsables d’aquests centres estan formats per actuar en cas d’emergència. També es recomana no quedar-se a l’interior del vehicle.

La prova de les sirenes de risc químic a Abrera es fa aquest dimarts 25, a les 10.40 del matí.

Més informació sobre la prova de sirenes: www.gencat.cat

Dilluns, 24 de març de 2014