DIVENDRES, 29/03/2024 | 07:07 h
  • baner cartell teatre 2014

El proper diumenge arrenca el XIX Concurs de Teatre Vila d´Abrera

22/1/2014

Aquest cap de setmana s’aixeca el teló de la XIX edició del Concurs de Teatre Vila d’Abrera. El certamen compta amb sis companyies que optaran als premis, a més de dues actuacions a càrrec de companyies locals.

Aquest diumenge, dia 26 de gener, el grup la K-mama de Calafell portarà a l’escenari l’obra “RIP”, de Josep Mèlich; el 2 de febrer, el Grup Escènic de Navàs representarà “Tots eren fills meus”, d’Arthur Miller; el 9 de febrer actuarà el Grup de Teatre del Centre de Llorenç del Penedès amb “Variacions Enigmàtiques”, d’Éric-Emmanuel Schmitt; la quarta representació tindrà lloc el 16 de febrer i anirà a càrrec del Grup de Teatre Naltrus de Santa Coloma de Queralt amb l’obra “Detectius del més enllà”, d’Alejandro Brossard; el 2 de març, el Centre Moral Instructiu de Gràcia de Barcelona representarà “Madame Melville”, de Richard Nelson; i finalment, el Grup de Teatre Filagarsa de Molins de Rei representarà “Ménagè à Trois” d’Ermenegild Siñol el 9 de març.

Totes les representacions es faran a les 18.00h a la Sala Municipal. El preu de l’entrada general és de 4,30 euros i hi ha preus reduïts per a majors de 60 anys i abonaments per vàries sessions.

El Vila d’Abrera també comptarà amb actuacions del grups locals fora de concurs. En aquest sentit, el 6 d’abril l’Escola de Teatre d’Abrera presentarà l’obra “En un gimnàs”, una adaptació lliure d’obres de David Plana; i el 27 d’abril, tindrà lloc l’obra de clausura i el lliurament de premis a càrrec del Grup Artístic Illets d’Abrera.

cartell concurs teatre 2014.pdf

Dimecres, 22 de gener de 2014