DIVENDRES, 19/04/2024 | 10:44 h
  • Mantenim l'espai públic net i segur amb la realització dels treballs de poda i cura dels arbres públics

+ 13

11/1/2021

Des de l’Ajuntament d’Abrera estem realitzant la poda de l’arbrat públic del nostre municipi. Amb el suport de la Brigada Municipal, treballadors de l'empresa de Serveis de manteniment dels parcs, jardins i espais verds d’Abrera, EULEN S.A., estan efectuant aquests treballs per tenir uns arbres sans en uns espais públics nets i segurs per les veïnes i veïns. Realizarem una poda de brocada a les moreres en diversos parcs del municipi, amb els plataners, en general, durem a terme una poda de neteja i seguretat i es farà brocada en diversos punts, en general els que estan tocant les façanes dels edificis. I altres podes que durem a terme seran de lledoners, mèlies i pollancres.

Les tasques de poda o esporgada van començar el mes de desembre i ja s'han realitzat els treballs als carrers de Tramuntana i Antonio Machado, Cardoner, Pablo Picasso, Pompeu Fabra i Antoni Gaudí per evitar que els fruits madurs de les troanes caiguin al terra i provoquin molèsties als vianants.

També hem dut a terme també la poda als arbres dels carrers de Collbató, Olesa, Jaume I i Esparreguera al barri de Can Morral, la zona de l'avinguda de Lluís Companys, parcs del carrer Nou i del carrer Miraflors, al parc de Sant Ermengol, al passeig i el Parc de l'Estació i a l'Escola Francesc Platón i Sartí. I en aquests moments estem treballant a la mitjana central del Passeig de l'Estació.

El calendari d'actuacions previst per dur a terme el manteniment i poda de l'arbrat a tot el nostre espai públic és el següent:

• Del dilluns 11 al divendres 15 de gener de 2021: tenim previst treballar al Parc de la Florida, i al carrer de Federico Garcia Lorca.
  • Del dilluns 18 al divendres 29 de gener de 2021: actuarem al carrer Rosers, la zona de Can Martinet, la Rambla del Torrentet, i l'avinguda de la Generalitat.
  • Del dilluns 1 al divendres 12 de febrer de 2021: els treballs els centrarem als carrers Nou, Ametller, el Parc de La Tortuga al barri de Les Carpes, i els carrers de Pintor Rivera, Can Torres i Penedès.
  • Del dilluns 15 al divendres 19 de febrer de 2021: realizarem tasques a l'avinguda de Sant Hilari, el passeig de l'Església i els parcs de Sant HIlari i l'Estació.

Evitar molèsties

Els treballs de poda i cura dels arbres es realitzen principalment durant els mesos de tardor i hivern. Hi ha diversos tipus de poda. Amb aquests treballs realitzem un seguiment i diagnosi de tot l’arbrat del municipi, per poder valorar les diferents necessitats d’intervenció. Els treballs de poda i cura dels arbres finalitzaran a finals de febrer.

Des de l’Ajuntament d’Abrera demanem a les veïnes i veïns que disculpin les molèsties que aquests treballs puguin ocasionar.

Cuidem el nostre espai públic!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ