DIUMENGE, 12/05/2024 | 19:10 h
  • ALUMNES CURS

Obertes les inscripcions per a un curs de cambrer de pisos

7/1/2014

A finals d´aquest mes de gener és previst que l´Ajuntament d´Abrera engegui un curs de cambrer de pisos, adreçat a persones aturades inscrites al Servei Local d´Ocupació. Tindrà una durada de 136 hores teòriques i 80 hores pràctiques, i el contingut inclou aprovisionament i organització de l´office, neteja i posada a punt de pisos i zones comuns, atenció al client en la neteja de pisos, seguretat i higiene, i anglès.

Les persones interessades s´han d´adreçar al mateix Departament de Promoció Econòmica, ubicat a la primera planta del Mercat Municipal d´Abrera, a la Rambla del Torrentet número 16. També poden trucar al 93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a l´adreça promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat.

Dimarts, 7 de gener de 2014