DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:10 h
  • Iniciem les obres de consolidació i protecció del talús de l’avinguda Abrera cantonada amb el carrer Montserrat al barri de Ca n'Amat
  • Talús de l'Avinguda Abrera abans de l'inici de les obres

+ 2

• Talús de l'Avinguda Abrera abans de l'inici de les obres

18/12/2020

El dilluns dia 14 de desembre, des de la Junta de Conservació del polígon industrial Barcelonès 2a fase, en la qual participem l'Ajuntament, hem iniciat les obres de consolidació i protecció del talús de l’avinguda Abrera cantonada amb el carrer Montserrat inclòs en l’àmbit del polígon industrial Barcelonès del nostre municipi. Amb aquesta actuació millorarem la seguretat dels vianants i vehicles que circulen per aquestes vies. I mentre durin els treballs es mantindrà la circulació de vehicles i vianants entre els carrers Montserrat i l’avinguda Abrera del barri de Ca n’Amat.

Aquestes obres suposaran l'execució de les següents actuacions:

• Modificació del pendent del talús per tal d’assolir-ne un d’estable segons l’estudi geotècnic del terreny.
  • Col·locació d’una manta de coco amb hidrosembra, com acabat superficial.
  • Execució d’una cuneta i un muret de contenció de formigó en la base del talús com a protecció de la vorera.

La verticalitat del talús que es troba a l'avinguda d'Abrera al barri de Ca n'Amat provoca que, en èpoques de pluja, es produeixi el despreniment de terres i pedres a la vorera nord. Les actuacions que durem a terme evitaran que es torni a produir aquests despreniments, amb el que millorarem la seguretat dels vianants i vehicles que circulen per l'avinguda d'Abrera i el carrer Montserrat.

La previsió és que les obres de millora estiguin enllestides en 6 setmanes. Mentre durin els treballs es mantindrà la circulació de vehicles i vianants entre els carrers Montserrat i l’avinguda Abrera del barri de Ca n’Amat.

Des de l'Ajuntament d'Abrera preguem a les veïnes i veïns afectats que disculpin les molèsties que aquesta actuació els hi pugui ocasionar.

A Abrera, treballem en la millora de la seguretat de conductors i vianants!

•  Web abrera.cat