DIVENDRES, 29/03/2024 | 14:40 h
  • ajuntament copia

L´Ajuntament cancel·la tots els seus deutes amb els bancs

13/12/2013

L´Ajuntament d´Abrera liquida tots els seus préstecs amb els bancs i se situa com un dels pocs consistoris de l´Estat espanyol sanejat i sense deutes. Cancel·lar aquestes obligacions amb les entitats bancàries, que són de gairebé 2,4 milions d´euros, permetrà al Consistori un estalvi de 550.000 euros anuals en concepte de quota que es podran destinar a la millora de serveis i al finançament de noves inversions. D´aquesta manera, compleix amb la Llei que diu que el romanent de tresoreria s´ha de dedicar prioritàriament a la cancel·lació de deutes, permetent que els 5,8 milions d´euros restants puguin invertir-se en millores per al municipi.

Aquesta decisió ha estat adoptada en la sessió plenària d´aquest dijous dia 12 de desembre.

Divendres, 13 de desembre de 2013