DIJOUS, 28/03/2024 | 15:13 h
  • formacion-online-2017
  • Proposem noves ofertes formatives adreçades a totes les veïnes i veïns que vulguin completar o millorar la seva formació

+ 3

13/8/2020

Vols millorar algun aspecte de la teva orientació professional i obrir les teves possibilitats al mercat laboral actual? A partir del proper mes de setembre el nostre Departament de Promoció Econòmica començarà a oferir diferents cursos i formacions adreçades als veïns i veïnes en situació d'atur i a totes i tots aquells emprenedors/ores que vulguin millorar i completar els seus coneixements.

Des del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera t’oferim la possibilitat d’enfortir les teves habilitats i coneixements a través de diferents cursos, que engloben diferents àrees de coneixement. A continuació us expliquem el detall de cadascun d'ells. Preneu nota!

Curs d’organització i gestió de magatzem

Es tracta d’una formació online adreçada a totes aquelles persones que es trobin en situació d'atur i que vulguin aprendre o aprofundir en les següents matèries:

• Organització de magatzems
  • Gestió de les operacions d’emmagatzematge
  • Optimització de la cadena logística

El curs s'iniciarà el proper dilluns 21 de setembre, fins al dilluns 18 de gener, i s’oferirà en horari de matins (de 9 a 14 h). Es distribuirà en 310 hores teòriques i 80 pràctiques. Val a dir que al final del curs s’entregarà un Certificat de professionalitat a totes i tots els/les alumnes que l’hagin superat amb èxit. Per poder cursar la formació cal:

• Batxillerat o prova d’accés a la universitat +25 o CFGS.
  • Certificat de professionalitat nivell 2 de la mateixa família professional

Curs de preparació del nivell 2 d'ACTIC

El proper dilluns 14 de setembre s'encetarà un nou curs d'ACTIC (Acreditació de Competències en Tecnologia de la Informació i de la Comunicació) de preparació del nivell 2. L'acció formativa està adreçada a veïnes i veïns en situació d'atur i que vulguin millorar les seves competències laborals i formatives. Es valorarà que les persones interessades en inscriure's a aquest curs tinguin el certificat d'ACTIC 1 o que hagin realitzat el curs de primer nivell anteriorment.

La formació es realitzarà del dilluns 14 de setembre al divendres 9 d'octubre, els dilluns, dimecres i divendres en horari de 16.30 h a 19 h en format telemàtic, a causa de les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19.

Presenta els teus impostos per Internet i estalvia temps i diners

En aquest cas, es tracta d’una formació online adreçada a tots aquells particulars que desitgin formar-se mínimament en l’àmbit comptable per tal de tenir autonomia a l’hora de gestionar els seus impostos.  La temàtica d’aquest curs girarà al voltant de:

• Fulls de càlcul
  • Models fiscals
  • Casos pràctics

Es tracta d’una formació exprés per tant només s’impartirà en dos únics dies: dimarts 6 i dijous 8 d’octubre en horari intensiu de 13 a 17 h. No es requereixi formació prèvia.

Vull ser autònom/a. Que puc fer amb el certificat digital?

Aquesta formació, que també s’impartirà online, està adreçada a emprenedors/es, empreses o entitats interessats a aprendre a utilitzar un certificat digital. El certificat digital es aquell document electrònic que permet a empreses, ciutadans/nes i entitats realitzar gestions i tràmits de forma telemàtica i amb la màxima seguretat, ja que permet identificar-se amb plenes garanties tècniques i jurídiques en diferents plataformes i aplicacions electròniques.

El curs s’impartirà en una única sessió que se celebrarà dimarts 22 de setembre de 13 a 17 h.

Sobreviure o guanyar-se la vida?

En un moment com el que estem vivint on la crisi sanitària ha donat lloc a la crisi econòmica, elaborar un pla de prosperitat esdevé una tasca important i interessant. Des del Departament de Promoció Econòmica hem posat a la disposició dels emprenedors/es aquest curs online per tal d’ajudar-vos a encarar el vostre present i futur professional amb les màximes garanties possibles. La formació tindrà lloc els dimarts 8 i 15 de setembre i els dijous 10 i 17 de setembre.

Si voleu realitzar les inscripcions en qualsevol d’aquests cursos, us podeu adreçar a les dependències del Departament de Promoció Econòmica (1a planta del Mercat Municipal), de dilluns a divendres de 9 a 14 h i dimecres de 16.30 a 19 h. També pots trucar al T.93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat.

No deixis perdre aquesta oportunitat i reserva la teva plaça!

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!