DIVENDRES, 29/03/2024 | 11:27 h

+ 22

• PiscinaWeb17
  • Piscina Municipal d'Estiu d'Abrera. Temporada 2020
  • Informació sobre l'aforament de la piscina a la portada del web municipal
  • Iniciem la temporada 2020 de la Piscina Municipal d'Estiu

Continuem gaudint de la Piscina Municipal d'Estiu d'Abrera!

17/8/2020

Aquest estiu estem gaudint de la Piscina Municipal d'Estiu, amb totes les mesures higiènic-sanitàries per la prevenció de la Covid-19. Abans d'anar-hi, podeu consultar l'aforament en la portada d'aquesta pàgina web! Enguany hem realitzat les inscripcions pels abonaments telemàticament, en aquesta pàgina web, amb assessorament presencial per les persones que necessitaven ajuda.

Aquest estiu, s'han realitzat un total de 407 abonaments de temporada amb un total de 872 persones. Enguany, els preus s'han mantingut respecte als de la temporada passada.  Consulteu-los fent clic aquí.

En una entrevista realitzada a Ràdio Abrera, el nostre alcalde, Jesús Naharro, ha destacat que la temporada 2020 de la Piscina Municipal d'Estiu és "diferent". Segons ha explicat Naharro, des del consistori abrerenc hem fet un "estudi per saber en tot moment l'aforament que tindrà la nostra piscina, perquè per damunt de tot està la seguretat dels usuaris i usuàries. De fet, tindrem l'entrada habitual al recinte i també estem fent una sortida nova per tal d'evitar creuaments. Segurament no es podran fer servir els vestidors com a mesura de prevenció i seguretat, però la gent que pugui accedir amb aquest aforament limitat tindrà totes les garanties per passar una molt bona estona en la nostra piscina municipal".

Jesús Naharro també ha animat a la ciutadania a fer ús aquest estiu de la Piscina Municipal d'Estiu, que desenvolupa l'activitat “con total normalidad, con total garantía. Se trata de una piscina donde han sido reconfigurados los espacios, los horarios, las ubicaciones; para que los vecinos/as que se acerquen a disfrutar de estas instalaciones, que permanentemente se desinfectan para garantizar unas medidas higiénico sanitarias adecuadas. Se desarrolla con total normalidad y invito a que los vecinos/as se acerquen a la piscina y disfruten con sus amigos/as de un espacio cuidado. Además, a través de la página web abrera.cat pueden ver el aforo que hay en todo momento”.

Altres mesures preses aquesta temporada per la prevenció del coronavirus a la Piscina Municipal d'Estiu són la desinfecció dos cops al dia de les piscines, l'obligatorietat de mantenir a la zona de gespa una distància de seguretat de 2 metres entre les tovalloles i de portar mascareta en els desplaçaments pel recinte. La zona de pícnic està tancada. Consulteu la normativa de la Piscina Municipal d'Estiu 2020 fent clic aquí.

Consulteu tota la informació sobre la prevenció i contenció del coronavirus a Abrera fent clic aquí

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ