DIVENDRES, 29/03/2024 | 10:59 h
  • Institut Voltrera d'Abrera
  • Fem difusió del Projecte de Reutilització de Llibres de text i lectures de l'Institut Voltrera del nostre municipi

Fem difusió del Projecte de Reutilització de Llibres de Text i lectures de l'Institut Voltrera del nostre municipi

9/7/2020

Des de l'Ajuntament d'Abrera fem difusió del Projecte de Reutilització de Llibres de text i lectures de l'Institut Voltrera pel curs vinent. Aquesta és una iniciativa realitzada per l’AMPA, conjuntament amb la direcció de l’Institut, i amb l’aprovació del Consell Escolar, que gestionarà l'empresa Iddink, amb resultats provats en gairebé 800 centres d’arreu d’Europa, ja que ofereix grans avantatges a les famílies.

L'AMPA de l'Institut Voltrera anima les famílies a utilitzar aquest innovador sistema de reutilització de llibres, que ofereix diverses avantatges:

• Responsabilitat & solidaritat & sostenibilitat
    Els i les alumnes tenen més cura del material escolar.
    Preservar el medi ambient.
    Disponibilitat de llibres reutilitzables per tots els alumnes.
  • Compra fàcil
    Per internet, per telèfon o al centre el dia indicat.
    Comanda unificada amb sistema flexible en què es pot triar què comprar: llibres nous, reutilitzables, de lectura, quotes, dossiers, llicències digitals, etc. Servei & garanties
    Garantia de recepció abans de l’inici de curs (en comandes fins al 20 de juliol).
  • Servei de substitució d’EcoBooks.
    Servei de folrat ecològic.
    Lliurament de les comandes a domicili.
    Retorn gratuït de comandes fetes fins al 20 de juliol.

Consulteu els preus dels lots dels llibres fent clic aquí

Vols fer una comanda de llibres? Més informació fent clic aquí.

Per a més informació, us podeu posar en contacte amb l'AMPA de l'INS Voltrera, enviant un email a ampaiesvoltrera@gmail.com.

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ