DILLUNS, 19/10/2020 | 17:26 h

Mesurem la qualitat de l'aire que respirem a Abrera

2/7/2020

Aquesta setmana ha quedat instal·lada al nostre municipi una unitat mòbil pel mesurament de la contaminació atmosfèrica que ha estat cedida a l’Ajuntament d’Abrera pel Servei de Vigilància i Control de l'Aire de la Direcció General de Qualitat Ambiental i Canvi Climàtic de la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu és conèixer l’impacte que el trànsit té en la qualitat de l’aire que es respira a Abrera, i per això la unitat de mesura l'hem instal·lat en un dels punts més propers a les dues grans vies de comunicació que passen per Abrera com són la C-55 i l’autovia A2. Concretament, l'hem ubicat a la plaça del Rebato, davant de l’edifici del Centre Polivalent.

Quins paràmetres es mesuren?
A més de portar una estació meteorològica completa, la unitat mòbil del Servei de Vigilància i Control de l'Aire de la Direcció General de Qualitat Ambiental i Canvi Climàtic mesura els següents paràmetres: bencé, partícules en suspensió menors de 10 micres, òxids de nitrogen, òxid de sofre, sulfur d’hidrogen, monòxid de carboni i ozó.

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25