DIMARTS, 19/03/2024 | 11:03 h

Abrera, seu comarcal del servei d´atenció psicològica de la Federació de Dones

12/4/2011

La Federació de Dones per la Igualtat del Baix Llobregat ha ubicat la seva seu a l´Hotel d´Entitats d´Abrera per oferir un servei d´ajut psicològic a les dones, totalment gratuït, en col·laboració amb l´associació Dones i Futur. Aquest servei és el de punt de referència a la comarca, juntament amb Sant Joan Despí i Castelldefels.

Dimarts, 12 d´abril s´ha fet la presentació d´aquest nou servei a la Casa de Cultura amb la participació de Maria Soler, alcaldessa d´Abrera i vicepresidenta del Consell de Dones del Baix Llobregat; Rosina López, presidenta de la Federació de Dones per la Igualtat del Baix Llobregat; i Josefina Caro, psicòloga de la Federació. A l´acte també han assistit representants del municipis de la comarca com Esparreguera, Cervelló, Sant Andreu de la Barca, Castelldefels o Gavà entre d´altres.

Aquest és un servei d´atenció psicològica per a qualsevol tipus de patiment que tinguin les dones. Posteriorment a aquesta atenció d´acollida es deriva la dona als serveis pertinents com els serveis socials o jurídics.