DIMARTS, 16/04/2024 | 21:52 h
  • Detectem un nou abocament de voluminosos i trastos vells a la via pública al barri de Sant Miquel d'Abrera

• A Abrera, llencem els guants i mascaretes al contenidor de Rebuig!

Fem una nova crida al civisme per evitar l'abocament d'andròmines i voluminosos a la via pública. Siguem cívics! No traiem voluminosos al carrer!

2/6/2020

Al nostre municipi, continua augmentat el nombre d'andròmines i voluminosos dipositats a la via pública, sobretot en cap de setmana, en aquesta ocasió al barri de Sant Miquel d'Abrera. Des de l'Ajuntament fem una crida al civisme i demanem a la ciutadania que segueixi les nostres recomanacions i que NO ES DEIXIN AL CARRER VOLUMINOSOS, TRASTOS VELLS I ANDRÒMINES. D'aquesta manera, mantindrem la via pública neta i lliure d'obstacles. Totes i tots estem realitzant un gran esforç aquests dies, i és per això que preguem que es faciliti al màxim la feina al personal de recollida de residus i neteja. Ells també són essencials! Evitar la propagació del coronavirus és responsabilitat de totes i tots. Siguem cívics!

Durant les darreres setmanes, des del servei de recollida de residus d'Abrera s'ha detectat un nou abocament de voluminosos i trastos vells a la via pública, en aquest cas, al barri de Sant Miquel del nostre municipi. Des de l'Ajuntament d'Abrera volem fer una crida a la responsabilitat i civisme de totes i tots els veïns i veïnes d'Abrera i recordem que els voluminosos que per força major no es puguin tenir a casa es trauran els dimecres al vespre i es deixaran al costat dels contenidors, a la vista però sense entorpir el pas de persones i vehicles.

Podeu avisar enviant un mail a voluminosos@abrera.cat, explicant la tipologia i ubicació.

Per la seva part, la Deixalleria Municipal (Sant Ermengol, 15) està oberta en el seu horari habitual: dissabtes i diumenges de 10 h a 14 h i de dimarts a divendres de 10 h a 14 h i de 17 h a 19 h. amb mesures de precaució per la prevenció i contenció del coronavirus.

Des de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat de l'Ajuntament d'Abrera treballem per garantir els serveis durant l'Estat d'Alarma decretat per la prevenció i contenció del coronavirus. Hem intensificat serveis i afegit de nous per tal de garantir la neteja i el manteniment de la via pública.

Realitzem tasques de desinfecció als carrers del nucli urbà i dels barris d'Abrera. També a les zones pavimentades, places, camins pavimentats i espais propers a casals socials, a prop de zones d'esbarjo i a la vora d'espais naturals del nostre municipi.

També hem incrementat la neteja dels diferents contenidors que tenim al municipi i als diferents barris d'Abrera. Recordem a la ciutadania que el Servei de Recollida de Residus del nostre municipi funciona amb normalitat també durant el període de confinament, ja que és considerat un servei essencial. Recomanem l'ús de guants a l'hora de dipositar les deixalles domèstiques als diferents contenidors (resta, orgànica, paper, plàstic, vidre, envasos, roba i oli vegetal).

En una entrevista a Ràdio Abrera, el nostre alcalde, Jesús Naharro, va destacar l'increment en la recollida dels voluminosos: "Faig una crida a la ciutadania perquè tingui un comportament responsable i sostenible, i utilitzi els espais dedicats a la deposició dels objectes voluminosos en els horaris indicats per no fer mal bé el nostre medi ambient. Hem incrementat a casa nostra la recollida d'aquests voluminosos a un cop a la setmana, els dijous. És important destacar l'augment en la freqüència i en la quantitat en la neteja i la desinfecció".

Siguem cívics!

Consulteu totes les informacions i mesures preses per l'Ajuntament per la prevenció i contenció del coronavirus. Feu clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ