DIJOUS, 28/03/2024 | 22:24 h

ACTUALITZACIÓ/ L’Organisme de Gestió Tributària (ORGT) amplia les vies d’atenció als i les contribuents

27/5/2020

Des de l'Ajuntament d'Abrera fem difusió de la darrera informació facilitada per l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT), que manté les seves oficines tacandes per l'Estat d'Alarma decretat per la prevenció i contenció del coronavirus. Amb l'objectiu de de continuar prestant l’atenció al i les contribuents, l'organisme de la Diputació de Barcelona ha ampliat les vies d’atenció existents per donar resposta a la impossibilitat de poder oferir el servei de forma presencial.

És per aquest motiu que l’ORGT, a més de continuar donant resposta als telèfons genèrics del Call Center (T. 932 029 802 i T. 932 029 805), ha ampliat aquest servei amb la publicació dels correus electrònics i els telèfons de contacte d'un centenar d'oficines d'arreu del territori (feu clic aquí) que ofereixen servei telemàtic de forma directa.

D’altra banda, l’ORGT ha posat en marxa a la seva web www.orgt.cat, els serveis ‘Vull que em truqueu’ i ‘Vull fer una consulta per e-mail’ per facilitar la comunicació amb els contribuents.

A través d’aquest servei, qualsevol ciutadà pot donar el seu telèfon o el seu email. Amb aquest nou sistema, els veïns i veïnes del nostre municipi poden posar-se en contacte amb l'organisme a través de l'email  de la nostra oficina orgt.abrera@diba.cat o del telèfon de la mateixa T. 93 472 92 47 en horari de 8:30 a 14:00 hores, ja que es troba actualment desviat a un mòbil per tal de donar el mateix servei que fins el moment.

• Oficina d'Abrera (c. dels Rosers, 1)
    Telèfon:  934 729 247
    Mòbil:  674 797 401
    Email: orgt.abrera@diba.cat

Cal recordar que l'Organisme de Gestió Tributària gestiona els impostos i tributs municipals d'acord amb els calendaris fiscals que aprova cada Ajuntament de la província que ha delegat les seves competències a favor de l'ORGT.

Consulteu totes les informacions referents a la crisi sanitària de la Covid-19 a Abrera fent clic aquí.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ