DIUMENGE, 26/05/2024 | 05:14 h
  • banner mercat

Del 2 al 16 de setembre, es pot sol·licitar una parada al Mercat Municipal

22/7/2013

El Mercat Municipal té en aquests moments set parades lliures a disposició dels emprenedors que hi estiguin interessats en muntar el seu propi negoci al municipi. Hi ha diverses opcions de contractació, per 12 mesos, 4 anys o 25 anys prorrogables (veure detall al díptic de portada). El proper mes de setembre, del 2 al 16, s´obrirà el període per presentar les sol·licituds de les persones que hi estiguin interessades.

Hi ha set parades disponibles, amb característiques que s´estenen des dels 17,5 fins als 57 metres quadrats, i que es poden dedicar a la venda d´aliments frescos, congelats, i d´altres, així com a la venda de qualsevol producte no alimentari d´ús quotidià.

Les persones interessades en muntar el seu propi negoci al Mercat Municipal es poden adreçar al Departament de Promoció Econòmica d´Abrera, ubicat a la primera planta del Mercat Municipal, o bé trucar al telèfon 93 770 01 02.

Dilluns, 22 de juliol de 2013