DIJOUS, 28/03/2024 | 15:01 h
  • Coronavirus 17.03.20
  • Atenció telefònica
  • Telèfons d'informació i atenció de l'Ajuntament d'Abrera

+ 4

• Zona de jocs infantils tancades per prevenció i contenció del Coronavirus SARS-COV-2
  • Regidoria de Comunicació. Ajuntament d'Abrera
  • Què és el Coronavirus (català)
  • Com us heu de rentar les mans correctament

ACTUALITZACIÓ DIJOUS 26 DE MARÇ. A Abrera hi ha 8 casos confirmats de coronavirus

26/3/2020

Des de l’Ajuntament d'Abrera comuniquem que a data d'avui, dijous 26 de març, hi ha 8 casos confirmats de coronavirus a Abrera, segons ha comunicat l'Institut Català de Salut al nostre alcalde, Jesús Naharro. 7 persones tenen símptomes lleus i es troben als seus domicilis i una altra persona està hospitalitzada. S’han pres les mesures necessàries per atendre els casos de manera adequada i s’està fent un seguiment a les veïnes i veïns que han tingut un contacte directe amb les persones afectades.

Des del consistori volem difondre un missatge de tranquil·litat a la ciutadania i recomanem seguir les mesures del nostre Ajuntament, la Generalitat de Catalunya i el Govern central en relació a la restricció d'activitats i consells de prevenció i contenció del coronavirus.

Recordem que una de les mesures que hem pres des de l'Ajuntament d'Abrera per la prevenció i contenció del coronavirus és la realització de treballs de desinfecció en la via pública i en equipaments municipals. També hem incrementat la neteja de contenidors i la recollida de voluminosos a tot el municipi.

Atenció telefònica

Des de l'Ajuntament d'Abrera potenciem l'atenció telefònica i/o telemàtica amb els i les nostres veïns i veïnes, amb motiu de les mesures adoptades per la prevenció i contenció del coronavirus SARS-COV-2.

• Ajuntament d'Abrera - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) - Línia d'Atenció Telefònica. T. 93 770 03 25.
  • Realitzeu tràmits via telemàtica a abrera.cat/tramits.
  • Serveis socials- Línia d'Atenció Telefònica.  T. 93 770 29 11
  • Policia Local d'Abrera - Línia d'Atenció Telefònica. 24 h. T. 93 770 09 81
  • Abrera Solidària - T. 667 604 309. (WhatsApp)

Telèfon per l'atenció sanitària pel coronavirus:

• 061 Salut Respon - Línia d'atenció telefònica per atendre consultes específiques sobre el coronavirus.

Accés urgent i excepcional a La Meva Salut i eConsulta

Amb relació a l’atenció virtual, s’ha habilitat un procediment excepcional, totalment telemàtic, per donar-se d’alta a La Meva Salut i poder accedir a la consulta virtual (e-Consulta). Quan s’acabi la situació d’excepcionalitat, aquest tràmit s’haurà de verificar presencialment.

Els i les ciutadans i ciutadanes que tenen símptomes i han estat en contacte amb altres persones afectades pel coronavirus SARS-COV-2, tenen a la seva disposició l’app STOP COVID 19.

En el cas d’Abrera recordem que l’assistència sanitària està centralitzada al Centre d’Atenció Primària del nucli urbà, ja que els consultoris dels barris de Can Vilalba i Santa Maria de Vilalba estan tancats com a mesura de prevenció i contenció del coronavirus. Només s’atenen urgències, injectables i revisions d'infants amb vacunacions programades. La programació de visites està ajornada i es funciona amb el sistema de cites al dia, i les receptes es poden renovar telefònicament.

L’horari d’atenció als i les veïns i veïnes del nostre municipi al CAP del nucli urbà (c. de Manresa, 15) és de dilluns a divendres de 8 h a 20 h; dissabtes, diumenges i festius us haureu d’adreçar al CAP d’Esparreguera (8 h a 20 h). Fóra d'aquest horari: truqueu al 061 CatSalut Respon o adreceu-vos al CUAP la Solana de Sant Andreu de la Barca o a l'Hospital Sant Joan de Déu de Martorell (de 20 h a 8 h).

Per qualsevol dubte podeu trucar al telèfon del CAP del centre urbà, al 93 770 25 61.

Consulteu totes les notícies publicades en aquest web municipal relacionades amb el coronavirus fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.