DIJOUS, 09/07/2020 | 01:22 h

• ABRERA SOLIDARIA.jpg
  • Abrera Solidària

A Abrera som persones solidàries. Ens ajudem! Participa a Abrera solidària!

17/3/2020

Necessites informació o ajuda per alguna necessitat bàsica a causa de les mesures preses per la prevenció i contenció del coronavirus SARS-CoV-2? Truca'ns! O vols ajudar a les persones que puguin necessiten aquests dies un cop de mà? Truca'ns també! A Abrera ens ajudem!

Des de l'Ajuntament fem una crida a les veïnes i veïns que puguin donar suport a persones que necessiten ajuda en el marc de l’emergència sanitària actual. Si vols ser voluntari o voluntària, contacta amb nosaltres. I alhora, oferim ajuda a totes les persones que nevessitin ajuda bàsica.

Pots contactar amb Abrera solidària per telèfon i per email. Preneu nota!

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos! Mantingueu-vos informats!

Atenció! Seguiu els canals de comunicació municipals per tenir la informació sobre la prevenció del coronavirus SARS-CoV-2:

• web abrera.cat
  • xarxes socials Twitter @AbreraInforma i Instagram @abrerainfo.
  • Ràdio Abrera, al 107.9 de la FM i radioabrera.cat.
  • També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

• Coneix la xarxa d'ajuda "Abrera Solidària" (Català)

• Conoce la red de ayuda "Abrera Solidaria" (Castellano)

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25