DIVENDRES, 19/04/2024 | 23:54 h
  • excel
  • Nou curs per a l’obtenció del certificat de professionalitat d’organització i gestió de magatzem

El Departament de Promoció Econòmica organitza nous cursos formatius adreçats als veïns i veïnes d'Abrera

3/3/2020

El Servei de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera ha obert el període d'inscripcions per a participar en la formació d'Excel per a comerços adreçat a treballadors i treballadores i/o propietaris i propietàries de comerços d'Abrera. I finalment el curs d'Organització i Gestió de Magatzem s'encetarà el proper 16 de març.

El proper mes de maig s'engegarà la formació d'Excel per a comerços impulsada des del Departament de Promoció Econòmica d'Abrera. La formació està adreçada a treballadors i propietaris de comerços del nostre municipi i cal inscripció prèvia que ja es pot formalitzar a les oficines ubicades del Departament de Promoció Econòmica, al Mercat Municipal, 1a planta. De dilluns a divendres de 9 h a 14 h i també els dimecres a la tarda de 16.30 h a 19 h. També us podeu adreçar mitjançant correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat o per telèfon al 93 770 01 02.

El curs d'Excel per a comerços es realitzarà els dies 11, 13, 15, 18, 20 i 22 de maig de 2020 en horari de 14.30 h a 16.30 h a les Aules de Promoció Econòmica.

Nou curs d'organització i gestió de magatzem

Amb 310 hores teòriques i 80 de pràctiques, el contingut del curs inclou organització de magatzems, gestió de les operacions d’emmagatzematge i optimització de la cadena logística. Els requisits per poder realitzar-lo són tenir batxillerat o prova d’accés a la universitat de més de 25 anys o Cicle Formatiu de Grau Superior, o bé disposar de certificat de professionalitat de nivell 2 de la mateixa família professional.

Per a més informació i inscripcions cal adreçar-se al Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera, a la primera planta del Mercat Municipal. Podeu trucar al 93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a l’adreça promocioeconomica@abrera.cat de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i també els dimecres a la tarda de 16.30 h a 19 h.

Organitzem aquest curs amb el suport del Ministeri de Treball i Seguretat Social, el departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, el Servei d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu.

Apunta-t'hi als nostres cursos!