DIVENDRES, 29/03/2024 | 15:29 h
  • cloenda activitats esportives

Primers actes de la Festa Major d´Abrera 2013

25/6/2013

Abrera escalfa motors per viure la seva Festa Major, que tindrà lloc el proper cap de setmana 28,29 i 30 de juny. Durant aquesta setmana, però, tindran lloc algunes activitats avançades:

Avui dimarts, a les 18.30h, al Pavelló Esportiu Municipal, tindrà lloc la cloenda de les activitats de l´Escola Esportiva Municipal.Dimecres, a les 19.00h, als frontons municipals, es disputaran les finals de vint-i-quatrè Campionat de Frontó per Parelles d´Abrera, i dijous, a les 19h, les alumnes de les Juventudes Rocieras d´Abrera oferiran l´exhibició de cloenda del curs a la Sala Municipal. També a les 19h, a la plaça del Doctor Trueta, tindrà lloc una mostra de balls a càrrec de l´Escola de Dansa Juan Antonio Garcia. A la nit, a les 22.00h, alumnes de l´Escola Municipal de Música oferiran un concert de música per a guitarra clàssica, piano a quatre mans i l´actuació d´un combo de música moderna a la plaça de Pau Casals.

El programa complet de la Festa Major d´Abrera 2013 es pot consultar a aquest web.

Dimarts, 25 de juny de 2013