DIJOUS, 28/03/2024 | 22:28 h
  • Èxit de participació i assistència al mercat de segona mà del Casal de Joves i a l'ampliació de l'horari del Casal de Joves d'Abrera!
  • Joventut - Casal de Joves (centre polivalent)

El Casal de Joves continua oferint gran varietat de propostes per acabar el mes de febrer!

25/2/2020

Per finalitzar el mes de febrer el Casal de Joves oferirà, el torneig de LOL (League of Legends) i les noves activitats del Cinefòrum i el Tea Time. Totes les activitats són gratuïtes. Us convidem a participar –hi!

El divendres 28 de febrer a les 22 h al Centre Polivalent (pl. del Rebato, 1) s'inaugurarà la nova activitat del Cinefòrum amb la projecció de la pel·lícula de Panos Cosmatos 'Mandy', que es va escollir a través de les xarxes socials. Aquesta activitat està adreçada a totes i tots els cinèfils. A partir d'ara hi haurà diferents projeccions d'autor, estrenes de curtmetratges, etc. Després de les pel·lícules es generarà un espai de debat en el qual podreu contrastar opinions amb la resta de participants.

L'endemà, el dissabte 29 de febrer s'organitza el Torneig de Lol Jove (League of Legends) de 18 h a 21 h al Casal de Joves (pl. del Rebato, 1). Les inscripcions per a aquesta activitat es poden formalitzar fins al divendres 28 de febrer al mateix casal totes les tardes de 16 h a 20 h. També dissabte s'estrena la nova activitat del Tea Time a les 18 h a la cuina de l'Espai de Joc Polivalent (pl. del Rebato, 1) on es podran menjar pastetes i beure te, mentre es parlarà en anglès. Aquesta activitat se celebrarà tots els primers i tercers dissabtes de cada mes.

Tallers joves

• Els dilluns de 16.00 h a 20.00 h seguim amb la Tarda de Jocs de Taula, i de 15.30 h a 17.00 h al Poliesportiu Municipal es fa el Taller de Defensa Personal per a joves d’entre 12 a 17 anys.
  • Tots els dimarts i dijous de 18.00 h a 20.00 h fem el Taller de Manga i Còmic.
  • Els dimecres de 17.30 h a 19.30 h i els divendres de 18.00 h a 19.30 h tenim la Tarda de Consola.
  • Tots els dimecres de 18.30 h a 19:30 h fem el Taller d’Introducció a la llengua japonesa.
  • Els dijous de 19.30 h a 21.30 h impartim el Taller de Dj.
  • Tots els divendres de 16.00 h a 18.00 h i de 18.00 h a 20.00 h fem el Taller d’Art 3D per a videojocs,
  • I tots els dimecres de 18.30 h a 19.30 h i els divendres de 17.00 h a 20.30 h impartim els Tallers de Hip Hop I i II.

Ampliem horaris amb gran acollida per parts del jovent d'Abrera!

Des del dissabte 15 de febrer passat, el Casal de Joves ha ampliat el seu horari d'obertura, els divendres de 16 h a 22 h i els dissabtes de 17 h a 22 h. Amb aquesta ampliació d'horaris des del Punt d'Informació Juvenil La Garsa i el Casal de Joves d'Abrera s'amplia també l'oferta d'activitats amb el primer torneig de Lol mensual, una sessió de cinema a final de cada mes i taller de DJ els dissabtes, des del 15 de febrer.

Més de 200 persones van visitar, el dissabte 15 de febrer al matí, al Casal de Joves (pl. del Rebato, 1) al Mercat de Segona Mà que vam organitzar des del Casal de Joves per inaugurar l'obertura del Casal els caps de setmana. Els i les joves van participar amb més de vint parades, tot un èxit de participació! I a la tarda, en el nou horari, el casal es va omplir de joves de diverses edats.

Més informació

Per qualsevol dubte podeu trucar al 93 770 43 34 o escriure un mail a joventut@abrera.cat o pij.abrera@abrera.cat.

També podeu consultar qualsevol dubte al telèfon 686 253 157, i a les nostres xarxes socials (Instagram casaldejovesabrera o Facebook Irina Casal de Joves).