DIJOUS, 28/03/2024 | 16:09 h
  • Col·laborem amb el Taller de Famílies organitzat per l'AMPA de l'institut Voltrera

Col·laborem amb el Taller de Famílies organitzat per l'AMPA de l'Institut Voltrera

13/2/2020

Durant els mesos de febrer i març, el Centre Polivalent (pl. del Rebato, 1) acull un Taller de Famílies organitzat per l'AMPA de l'Institut Voltrera. Des de l'Ajuntament d'Abrera col·laborem en l'organització del taller, adreçat a pares i mares que vulguin aprendre nous recursos i estratègies pràctiques amb què contribuir al desenvolupament positiu dels seus fills i filles.

El taller consta de vuit sessions de 2 hores i el realitzen tècnics del programa ZAS del nostre ajuntament, en col·laboració amb l'Institut ISSOK. Es treballen eines perquè les famílies generin relacions basades en l'amor, el respecte, la comprensió i l'atenció mútua.

Les sessions estan dissenyades per contribuir, de manera amena i detallada, al desenvolupament i potenciació de les persones, les famílies, i també les estructures educatives o d'empresa a les que estem immersos.

Des de l'Ajuntament agraïm a l'AMPA de l'Institut Voltrera i a les famílies l'interès en la realització d'aquest taller.