DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:58 h
  • Riu Llobregat. 23 de gener de 2020
  • Riu Llobregat. Dimarts 22 de gener de 2020

• Riu Llobregat. Dimarts 22 de gener de 2020

Passem el pla municipal per risc de pluja i inundacions a fase de Prealerta

24/1/2020

Segons les previsions meteorològiques i les situacions que se'n puguin derivar, des de l'Ajuntament d'Abrera hem passat el pla municipal d'Abrera per risc de pluja i inundacions (INUNCAT) a fase de Prealerta. Mantenim tancades les zones d'accés al riu, rieres, guals i torrents a l'espera del retorn del riu Llobregat a la seva llera ordinària.

Eviteu apropar-vos al riu i fer qualsevol activitat a prop. Seguim recomanant els consells d’autoprotecció per risc de pluja i inundacions:

En cas de fortes pluges i inundacions

• No romandre a prop de lleres, rius i guals i eviteu travessar rieres i torrents a les zones afectades perquè, encara que semblin portar poc cabal, aquest es pot incrementar de forma sobtada.
  • Si les tempestes van acompanyades d’aparell elèctric, cal evitar situar-se sota els arbres o torres elèctriques.
  • Extremeu les precaucions en les activitats a l’aire lliure en les zones afectades per les pluges i les situades aigües avall dels rius.

Per a qualsevol emergència el telèfon al qual s'ha de trucar és el 112 i també es pot contactar amb la Policia Local d'Abrera al 93 770 09 81. Des de la Regidoria de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament d'Abrera i Protecció Civil us demanem que extremeu les mesures de protecció.