DIJOUS, 09/07/2020 | 20:15 h

• La Sala Municipal d'Abrera s’omple de gom a gom per gaudir de l’obra teatral 'La Sireneta'.

La Sala Municipal d'Abrera s’omple de gom a gom per gaudir de l’obra teatral 'La Sireneta' a càrrec de la companyia Magatzem d'Ars

13/1/2020

L’Associació per a la Promoció de l’Espectacle Infantil i Juvenil a Abrera, La Xarxa, va presentar el diumenge 12 de gener passat el primer espectacle del 2020 i la primera representació d'aquesta entitat cultural a la renovada Sala Municipal del nostre municipi després de la reforma i rehabilitació integral de l'equipament.

La renovada Sala Municipal d'Abrera va acollir el diumenge 12 de gener passat a les 12 h el primer espectacle teatral de la mà de La Xarxa d'Espectacles d'Abrera amb l'obra 'La Sireneta' a càrrec de la companyia Magatzem d'Ars. L'acte va comptar amb el suport total dels nostres veïns i de les nostres veïnes que van gaudir de la jornada teatral i musical, al ritme de la sireneta més coneguda.

'La Sireneta' explica la història de l'Ariel, una jove sirena que viu amb els seus amics al fons del mar. El dia del seu aniversari, la sireneta veu una nau governada pel príncep Èric i s'enamora immediatament d'ell. Llavors demana al seu pare, el déu Posidó, que li doni uns peus per sortir de l'aigua i conèixer el príncep. Posidó s'hi nega, perquè no vol que la seva filla sigui víctima de la barbàrie dels humans. L'Úrsula, la bruixa del mar, ho aprofita per fer un tracte amb l'Ariel; li donarà uns peus a canvi de la seva veu. Si abans de 24 hores la sireneta aconsegueix un petó d'amor del seu estimat, recuperarà la veu. Si no ho aconsegueix, la bruixa es quedarà amb la seva ànima per sempre més.

Esperem el següent espectacle de La Xarxa amb moltes ganes!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25