DIMARTS, 21/01/2020 | 10:15 h

Arrenquem l'any 2020 amb una àmplia proposta d’activitats programades pels i les nostres infants

8/1/2020

Després de les vacances de Nadal la millor manera d’arrencar la nova temporada és amb una àmplia proposta d'activitats per gaudir amb els amics i les amigues i les famílies. A continuació us detallem totes les propostes lúdiques que hem preparat des de l’Ajuntament d’Abrera per als i les més petits i petites de la casa. Preneu nota!

Aquest mes de gener reprenem la programació del Departament d’Infància de l’Ajuntament d’Abrera, amb activitats que continuen i algunes novetats, totes elles gratuïtes i adreçades a les famílies abrerenques.

Tots els dilluns seguim amb les classes de Bhealthy Postpart i de Bhealthy Embaràs a la Sala d’Estudis del Centre Polivalent (Pl. del Rebato, 1) amb els mateixos horaris: Bhealthy Postpart de 10.30 h a 11.30 h i Bhealthy Embaràs d' 11.30 h – 12.30 h.

Aquest divendres 10 de gener comencem l’activitat de Salsa amb Nadons. Es realitzarà tots els divendres de cada mes de 17.00 h a 18.00 h a Sala B de l’Hotel d’Entitats (Pl. de les Escoles, 1). T’agrada el ball i no et vols separar del teu nadó? Calma el teu petit/a al ritme de bachata, a càrrec de Loli Blanco, professora de balls caribenys de l’Associació Pas a Pas. És necessari portar motxilla ergonòmica o fulard i està recomanada per a famílies amb nadons de fins a 2 anys.

Aquestes activitats requereixen inscripció prèvia que es pot realitzar els matins de 10.00 h a 14.00 h, i tarda de dimecres, de 16.00 h a 18.00 h, al Centre Polivalent (Pl. del Rebato,), a través del correu electrònic infancia@abrera.cat i trucant al 93 770 43 34.

Activitats de l’Equip d’Atenció Primària d’Abrera

Tots els dimecres continua el Taller Postpart d’11.00 h a 13.00 h i els dijous el Taller d’Educació Maternal d’11.00 h a 13.00 h, tots dos al Casal d’Avis (Rbla. del Torrentet, 8) i organitzats per l’Institut Català de la Salut i l’Equip d’Atenció Primària d’Abrera.

Cal especificar que les inscripcions d’aquests dos tallers s’han de formalitzar al Centre d’Atenció Primària d’Abrera (C. Manresa, 9), estan destinats a dones a partir de 6-7 mesos de gestació i dones en postpart, i es recomana visita prèvia amb la llevadora.

Nova edició del “Ja ets a Abrera”

El diumenge 26 de gener, des de l’Ajuntament us volem convidar a l’acte de benvinguda “Ja ets a Abrera” de totes i tots els infants nascuts a Abrera el passat mes de desembre i/o que hagin nascut durant el 2019 i que no van poder assistir a l’anterior convocatòria celebrada l’1 de desembre passat.

Durant aquest acte us farem entrega d’un obsequi pels vostres petits i petites, l’Abrebox, i podrem gaudir d’un espai en família per conèixer-nos i compartir junts la benvinguda a Abrera del vostre fill/a.

Les famílies interessades podeu confirmar l’assistència al correu electrònic jaetsabrera@abrera.cat o al telèfon 93 770 29 11 (Ext. 1209) els matins de dilluns a divendres de 10.00 h a 14.00 h, i la tarda de dimecres, de 16.00 h a 18.00 h a l’edifici d’Acció Social (C. Major, 3). L’activitat és totalment gratuïta.

Us hi esperem!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25