DIVENDRES, 17/08/2018 | 12:50 h

• banner vaga

La comunitat educativa d´Abrera s´adhereix a la vaga d´educació

8/5/2013

La comunitat educativa d´Abrera s´adhereix a la convocatòria de vaga prevista pel dia 9 de maig per demanar una escola pública de qualitat.

El professorat dels centres educatius d´Abrera s´afegeix a la vaga estatal d´educació de manera que es cobriran els serveis mínims establerts per llei tant a l´Escola Bressol Municipal Món Petit, a les escoles públiques  Platón Sartí i Ernest Lluch i a l´institut Voltrera. Pel que fa a l´Escola Abrera, el seguiment serà mínim de manera que només afectarà a un dels cursos.

L´Escola Municipal de Música, impartirà classes amb normalitat.

Els sindicats d´ensenyament  han convocat aquesta vaga general de l´educació no universitària a Catalunya per protestar contra l´avantprojecte de la Llei d´educació conegut com a LOMCE i contra les polítiques d´austeritat.

Abrera, 8 de maig del 2013.