DIUMENGE, 12/05/2024 | 23:24 h

Detectem i netegem unes pintades realitzades a la plaça de Pau Casals

16/12/2019

Des de l'Ajuntament d'Abrera hem detectat aquest cap de setmana passat unes pintades al mobiliari urbà de la plaça de Pau Casals. La Brigada Municipal ha netejat les pintades, que malmeten l’entorn i degraden el parc. Des de l’Ajuntament fem una crida al civisme per tal d’evitar aquestes accions al nostre municipi.

Actes vandàlics com aquestes pintades són una degradació del nostre entorn i la seva reparació implica un elevat cost econòmic que assumim totes les veïnes i veïns del municipi. Altres espais del poble també han patit aquest tipus de vandalisme.

Des de l’Ajuntament d’Abrera treballem per millorar els espais públics. D’aquesta manera, promovem l’esbarjo a l’aire lliure en un entorn nét, còmode i agradable per a tothom.

Entre tots fem millor Abrera!