DIJOUS, 28/03/2024 | 14:27 h

L'abrerenc José Ruiz marca dos gols en el seu retorn a la selecció espanyola de futbol sala. Enhorabona!

10/12/2019

Els dies 2 i 3 de desembre, l'esportista abrerenc José Ruiz va disputar amb la selecció espanyola de futbol sala dos partits de preparació amb Japó per a la 'Elite Round' de classificació pel Mundial 2020 que es disputarà a Lituana. En el segon amistós, Espanya va superar Japó per un contundent 9 a 1. El jugador internacional abrerenc va marcar el 2-0 i el 9-1.

L'esportista abrerenc, de 36 anys i que juga al Viña Albali Valdepeñas, va ser la novetat més destacada de la convocatòria de la selecció. Ruiz va substituir Marc Tolrà, lesionat en un partit de lliga. Els partits amistosos van tenir lloc a Boadilla del Monte i Torrejón de Ardoz, a la Comunitat de Madrid.

José Ruiz va ser internacional l'any 2014 a l'Eurocopa disputada a Bèlgica i campió amb Espanya a l'Eurocopa celebrada a Sèrbia l'any 2016.

El jugador abrerenc va començar a practicar esport als 9 anys a l'Escola Esportiva Municipal d'Abrera. En una entrevista al butlletí municipal Abrerainfo, José Ruiz va comentar que té "molts bons records d'aquella magnífica etapa. Entrenàvem primer on avui està el Centre Aquàtic Municipal. Abans hi havia una pista descoberta". Respecte als seus èxits esportius, Ruiz va destacar que "cada triomf i cada derrota m'han aportat coses diferents, però igual d'importants".

Des de l'Ajuntament felicitem l'esportista abrerenc José Ruiz pels seus bons resultats. Enhorabona!