DILLUNS, 03/08/2020 | 20:20 h

• El diumenge 24 de novembre passat va tenir lloc el 1r Memorial José Molero de Taekwondo

Els i les nostres integrants del Taekwondo Abrera han participat al 1r Memorial José Molero de Taekwondo

27/11/2019

Els nostres esportistes abrerencs van assisitir el diumenge 24 de novembre passat al matí al 1r Memorial José Molero de Taekwondo que s'ha celebrat a Sant Feliu de Llobregat.

Estem d'enhorabona! Les i els integrants del Taekwondo Abrera van participar el diumenge 24 de novembre passat al 1r Memorial José Molero que es van disputar a les instal·lacions de Taekwondo de Sant Feliu de Llobregat. Els resultats obtinguts pels nostres veïns i veïnes d'Abrera van ser els següents:

• Categoria d'Or:

Mireia Delgado

Jordi Delgado

Sara EZ Zerrouqui

Judit Ortiz

Marta Rodríguez

• Categoria d'Argent:

Judith Delgado

Nagore Peidro

Paola Peidro

Lucia Moratalla

Naiara Expósito

Rubén Contreras

• Categoria de Bronze:

Paula Gutiérrez

Moltes felicitats a totes i tots els nostres esportistes pels darrers èxits obtinguts al 1r Memorial José Molero de Taekwondo!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25