DIJOUS, 28/03/2024 | 12:34 h

Ajuts pel pagament de l’IBI per a les famílies monoparentals i monomarentals

26/11/2019

Amb la finalitat de reforçar la família com estructura bàsica de les relacions afectives, des de l’Ajuntament impulsem un conjunt d’iniciatives i actuacions per donar suport a les unitats familiars del nostre municipi, com els ajuts pel pagament de l’impost sobre béns immobles (IBI) per a les famílies monoparentals.

L’ajut econòmic està adreçat a persones titulars de famílies monoparentals d’Abrera que s'han de fer càrrec de l'impost de l'IBI del seu habitatge habitual l’any 2019.

L’import de l’ajut econòmic serà de 80 euros, sempre que l’immoble de què es tracti tingui un valor cadastral inferior a 90.000 euros i constitueixi l’habitatge habitual de la família.

Els/les interessats/des en aquest ajut poden presentar la seva sol•licitud  fins al 10 de desembre en el registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i dimarts i dimecres de 16.30 a 19.00 h. El document de sol•licitud es facilitarà a les dependencies municipals.

També podeu sol·licitar l'ajut en aquesta pàgina web en la secció de Tràmits (feu clic aquí).