DILLUNS, 18/11/2019 | 16:02 h

• INSTITUT joves
  • Joventut - Centre Polivalent
  • Joventut - Casal de Joves (centre polivalent)

• Joventut - Centre Polivalent - 1
  • Joventut - Centre Polivalent - Vestíbul

Els tallers i activitats del Casal de Joves d’Abrera arrenquen el curs amb gran participació

10/10/2019

El Casal de Joves d'Abrera torna a oferir tallers i activitats per a tots els gustos i edats. Les inscripcions es van obrir el mes de setembre passat i ràpidament s'hi van apuntar moltes i molts joves del municipi per participar-hi a totes les propostes programades.

En aquesta ocasió s’ofereix el taller de defensa personal per a joves tots els dilluns de 15.30 h a 17 h al Poliesportiu Municipal, on enguany participen 12 joves; i la tarda de jocs de taula de 16 h a 20 h.

Els dimarts i dijous es realitza el taller de manga i còmic de 18 a 20 h. Aquest any s'hi han apuntat 18 persones les quals participaran en la sortida organitzada al Saló del Manga i el Còmic de Barcelona el proper 1 de novembre a les 10 h.

Tots els dimecres s’organitza el taller d’introducció a la llengua japonesa de 18.30 h a 19.30 h amb 12 participants; els dijous de 19 h a 21 h hi ha taller de DJ que en aquests moments té 9 participants i encara accepta 3 o 4 inscripcions més. D'altra banda tots els dimecres i divendres de 17.30 h a 19.30 h i de 18 h a 19.30 h es fa la tarda de consola

Tots els divendres de 16 h a 18 h i de 19 h a 20 h s'imparteix el taller d’Art 3D per a videojocs que compta amb 16 joves abrerenques i abrerencs inscrits/tes. També tots els divendres i dimecres de 17 h a 20.30 h i de 18.30 h a 19.30 h s'hi ha organitzat el taller de hip-hop I i II amb 66 participants joves i 18 mares.

Tots els cursos (a excepció del Taller de DJS) es troben en llista d'espera.

Serveis que s'ofereixen al PIJ La Garsa:

El Punt d'Informació Juvenil La Garsa del Casal de Joves d'Abrera ofereix diferents serveis per tal d'acollir les necessitats de totes i tots els i les joves del municipi. Aquests serveis són els següents:

• Expedició dels carnets d’alberguista, internacionals i comptabilitat
  • Inscripcions de tallers joves trimestrals
  • Avaluacions i votacions de tallers joves trimestrals
  • Informació juvenil (presencialment de dilluns a divendres de 16 h a 20 h, per email: joventut@abrera.cat o Instagram
    @casaldejovesabrera o Facebook: Casal de Joves
  • Dinamització d’Associacions Juvenils i grups informals

- Oferiment del buc d'assaig els matins de dimarts, dimecres i dijous de 9 h a 14 h i totes les tardes de dilluns a                                  divendres de 16 h a 20 h.

- Oferiment d'espais per a estudiar, reunir-se, realitzar treballs de l'institut. Servei de WIFI gratuït tanmateix com                                ordinadors disponibles. Servei d'assessorament per part del personal tècnic.

• Assessoraments personalitzats
               - Assessoraments educatius per a sol·licitar beques per a batxillerat, cicles formatius, estudis universitaris, post-                     universitaris, etc. /Orientació educativa.
               - Assessoraments per a itineraris laborals
               - Assessorament referent als consums problemàtics de substàncies i/o socioaddiccions
  • Assessoraments sexo-afectiu

Contacteu amb el Departament de Joventut i el PIJ La Garsa!

Per a més informació sobre els cursos i tallers i de més activitats que s'han organitzat al Casal de Joves d'Abrera podeu trucar al 93 770 43 34 o escriure un mail a joventut@abrera.cat o pij.abrera@abrera.cat.

També podeu consultar qualsevol dubte al telèfon 686 253 157, i a les xarxes socials (Instagram casaldejovesabrera o Facebook Irina Casal de Joves).

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25