DIMARTS, 19/11/2019 | 21:08 h

L’Associació d’Escacs Abrera organitza classes d’escacs per a totes les edats a l’Hotel d’Entitats

17/10/2019

Vols jugar a escacs? Vols seguir aprenent? A partir del dissabte 19 d’octubre podràs aprendre a jugar escacs i anar millorant setmana a setmana el teu joc, i a més, passar-ho d’allò més bé!

El proper dissabte 19 d’octubre de 12 a 13 hores l’Associació d’Escacs Abrera oferirà classes d’escacs gratuïtes per a totes les edats a l’Hotel d’Entitats d’Abrera (pl. de les Escoles Velles, s/n).

Per a consultar més informació així com per formalitzar les inscripcions podeu adreçar-vos al correu electrònic de l’Associació d’Escacs del municipi, clicant aquí.

Apunta’t-hi!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25