DILLUNS, 13/05/2024 | 10:31 h

Ajuda’ns a fer d’Abrera una ciutat més saludable i participa en l’enquesta ciutadana de Salut!

17/9/2019

Dins la preparació del Pla Local de Salut, des de l'Ajuntament volem conèixer els hàbits de salut i estils de vida que segueix la població d’Abrera. Aquest dimarts dia 17 de setembre posem en marxa una enquesta sobre salut dirigida a tota la població. Col·labora-hi!

Aquesta acció participativa té com a objectiu recollir informació que permeti conèixer els punts forts i tot allò a millorar en relació a la salut de la ciutadania d’Abrera.  A partir d’aquestes dades es podran saber quins serveis i polítiques són més importants reforçar.

L’enquesta es fa a peu de carrer per una enquestadora o enquestador. Tanmateix, també es pot respondre a través d'aquest web municipal fent clic aquí. (i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina). D'aquesta forma arribarem a més ciutadans i ciutadanes del municipi.

L’enquesta és  anònima, per tant no es demanarà cap dada personal, i totalment voluntària. La informació recollida només s’utilitzarà per fer estadístiques en l'àmbit del municipi. El qüestionari tracta diferents temes, com l’estat de salut, estil i ritme de vida, hàbits alimentaris, pràctica esportiva i preocupacions entorn de la salut de la ciutadania.

Per la regidora de Salut Pública i Benestar, Sara Roca, amb aquest pla de Salut "tenim una oportunitat única per conèixer, no només la realitat actual, sinó les necessitats futures. D’una banda es podrà veure una radiografia de la salut; les mancances, necessitats, preocupacions, variables que més afecten el nostre benestar… De l’altra veurem les tendències en aquest sentit per poder treballar en les millors polítiques de salut per a tots i totes. El més important del Pla Local de Salut és que tothom participi en la seva elaboració, que totes i tots els veïns i veïnes se’l facin seu i es conscienciïn que la salut va més enllà de l’àmbit sanitari".